Inne
: Taniość nad taniościami
Taniość nad taniościami
Wszystko taniość
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: bardzo łatwo przegrzać, gdy nie działa wetylator - kontrolować!
Karoseria
: korozja, ale można trafić egzemplarz, który nie wie co to korozja
4,0
Całokształt
Jak dbasz - tak masz
Autko jest kochane, jeżeli nie nastawimy się na to, że mamy \"mercedesa\" za grosze.
Takie auto za taką małą kasę ma jeździć i hamować i tak też cieniasek czyni.
Nie polecam dla kobiet i mężczyzn, które (którzy) nie mają pojęcia o samochodach i myślą, że wystarzy tylko tankować (są też takie/tacy co nawet nie wiedzą, że trzeba zatankować i stoją na środku drogi)
Powiem tyle - AUTO WARTE SWOJEJ CENY
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny, słaby.
Psują się różne drobiazgi, które są tanie w zakupie i wiele rzeczy można naprawić samemu posiadając trochę kluczy i oleju (w głowie)
4,0
Skrzynia biegów
do miasta, na krótkie trasy ok.
Czasem problem z wrzuceniem jedynki, ale można to naprawić
4,0
Układ jezdny
Uwaga na dziurach. Można nawet urwać koło.
Łatwo się zawraca
Komfort
5,0
Widoczność
Super, oprócz bocznych lusterek - trochę za małe, nie widać zbyt wiele, ale może być.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
Nawet można otworzyć szybę pasażera z miejsca kierowcy.
Jeden minus - bardzo niewygodne położenie pedału gazu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre ogrzewanie pod warunkiem sprawnego termostatu (zimny silnik nie będzie dawał ciepła)
Nie ma klimy, ale jak się jedzie z otwartymi oknami jest b. dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę nim do pracy, czasem małe zakupy.
Wystarczająco.
Nie jest to auto rodzinne, chociaż kiedyś nawet maluch był autem rodzinnym i dało radę objechać wakacje.
Jak chcesz przestrzeni, to kup jakieś kombi.
3,0
Wyciszenie
Głośno, ale radio słychać.
Przy dużych prędkościach rozmawiać ciężko,
zresztą kierowca nie pogada, bo jest pochłonięty omijaniem dziur i utrzymaniem toru jazdy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
90% mojej jazdy to trasa
5 do 6 litra na 100km
Miasto więc wyjdzie więcej
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam już jedno drogie auto i okazuje się skarbonką, psuje się częściej od cinquecento
Powiem tyle - AUTO WARTE SWOJEJ CENY
jeśli nie nastawiamy się na niewiadomo co
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeba o niego dbać, szukać, dokręcać, wymieniać.
Tanio, tanio tanio..
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie jest źle.
Najdroższe rzeczy:
*alternator
*rozrusznik
*gaźnik
*uszczelka pod głowicą
*wetylator chłodnicy - trzeba raz na jakiś czas rozgrzać silnik i poczekać, czy wentylator się włączy (jesli nie pilnujesz sobie tego - przegrzanie w korkach murowane) wtedy trzeba robić uszczelkę po głowicą
*katalizator - raz wymienisz i masz na zawsze
tak, czy inaczej jak coś ma się zepsuć, to daje o sobie znać już wcześniej i masz szas na naprawę lub wymianę
jeśli ktoś zaniedbuje swoje autko, to niech nie pisze, że wszystko się psuje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 30KM 22kW
[l/100km]