napiszę po raz kolejny przyjemne auto pod warunkiem, że:
- jest to cc 900 ( cc 700 jak to kolega powiedział \"wybić sobie z głowy 10kg młotkiem\" )
- jest zadbany a nie zapuszczony jak większość
- jak się zrobi wszystkie zaniedbania poprzedniego właściciela to się robi całkiem przyjemnym autkiem ;>
Wrażenia
2,0
Silnik
silnik to niestety porażka, paliwożerny, nie ma co wspominać o elastyczności czy mocy. O wyprzedzaniu można zapomnieć jeśli życie miłe. Lepiej poszukać jakieś cc 900.
1,0
Skrzynia biegów
pierwsza usterka:
puścił simmering trzymajacy skrzynię biegów w kupie. Efekt skrzynia rozsypana 600zł
druga usterka:
pękł wybierak. Próbowałem pospawać wytrzymało tydzień. Efekt kolejna rozbiórka skrzyni 400zł
pozatym:
- za cenę skrzyni do cc mogę mieć 2 do hondy, lol
- lewarek lata na prawo i lewo.
- brak nadbiegu co zwieksza spalanie.
- strasznie długa czwórka wrzuca się przy 60 km/h i kręci do końca.
3,0
Układ jezdny
Prosta tania konstrukcja, czuć każdą dziurę. Układ napędowy również bez problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo przyjemna, chyba że z tyłu usiądą 3 osoby. Lusterko środkowe praktycznie nie przydatne bo nigdy nie da się go jakoś użytecznie ustawić, kupicie zobaczycie o czym mówię ;>
4,0
Ergonomia
- dojście do świec, trzeba się namęczyć
- brak obrotomierza denerwuje
- zacinający się korek wlewu paliwa
- nie ma żadnych denerwujących knifów
- kto dał takie małe lusterko środkowe?
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
- brak filtra kabinowego przez co śmierdzi
- mógłby być mocniejszy nawiew, no ale nie mam za bardzo z czym porównać.
- ogólnie zdaje egzamin nie ma na co narzekać
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z zewnątrz wygląda, że mało miejsca. Ale cc to tak naprawdę sama blacha więc miejsca jak na tą klasę auta w brud. Z przodu jak na tronie ;>
2,0
Wyciszenie
jakie wyciszenie?
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części przyjemnie tanie, spalanie chore
4,0
Stosunek jakość/cena
dostałem go za półdarmo :>
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- dużo nerwów
- dużo uszczelek
- puszczające korki oleju i zbiorniczka wyrównawczego
- zacinający kierunkowskaz
- palenie oleju
- pęknięte koło pasowe
- rdza na nadkolach
- rozwarstwienie przewodów hamulcowych