Przeniesienie napędu
: jedynka wchodzi z wyraźnym oporem
Zawieszenie
: twarde
Układ hamulcowy
: żyletka
5,0
Całokształt
Jestem pozytywnie zaskoczony. Fiat naprawdę postarał się. Kolejny rok czekam na jakąś awarię i... odpukać czekam nadaremnie ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
To chyba najlepsza konstrukcja z tamtych lat. Niesamowita dynamika i naprawdę oszczędny. 2 lata temu na autostradzie w Niemczech pojechał swobodnie ponad 240 km/h... byłem w szoku, n 6 tym biegu komputer przy tej szybkości wskazywał zużycie 6 -7 ltr/100. Ale pewnie coś tam oszukiwał?
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj lekki zgrzyt, niskie biegi wchodzą z lekkim oporem, w Alfie to było masełko ;)
5,0
Układ jezdny
Doskonały, żadnych uwag, oczywiście Alfa była doskonalsza ale to inna klasa.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczający jeśli wziąć pod uwagę, że to wersja Sport z utwardzonym zawieszeniem.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez większych uwag chociaż zdarza się, szczególnie w jeździe miejskiej, że w momencie gdy zaczyna działać DPF w kabinie pojawia się lekki smrodek... być może jest jakaś nieszczelność.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jazda maksymalnie z dwoma osobami, nikt nie narzeka:)
4,0
Wyciszenie
Tutaj jest zgodnie z wersją, słychać silnik i tak ma być :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie... bardzo niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem jako samochód używany, miał 4 lata. Około 15 % taniej niż ceny komisowe i giełdowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak napisałem wyżej, jestem w szoku :) A drobne usterki to wymiana dwóch żarówek, akumulator po 7 latach, rozrząd i niedługo pewnie tarcze. Ale pewnie to nie są drobne usterki?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
[l/100km]