duża turbo dziura przy starcie,ogólnie dośc zrywny i elastyczny ale bez rewelacji.Plus jest taki że nie czuć prędkości przy 200km/h i dobrze trzyma się drogi pod warunkiem że nie ma kolein i dziur
1,0
Skrzynia biegów
długie przełożenia,nie wchodzą idealnie,ta skrzynia nie pasuje do tego silnika
3,0
Układ jezdny
komfort jazdy jest dobry na dobrych drogach,w koleinach i po dziurach tragedia
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8.3 ,szybka jazda ponad 9
3,0
Stosunek jakość/cena
jakbym miał wybierać w tej cenie i w tej klasie kupiłbym nowego golfa gti.Bravo jest fajnym samochodem ale nie w cenie ponad 70 tyś zł,do szybkiej i komfortowej jazdy to powinno się kupić samochód w wyższej klasie nawet niekoniecznie dużo droższy,a do spokojnej jazdy po mieście spokojnie wystarczy podstawowa wersja Bravo 1,4 za 39900zł
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popsuł się głośnik,czasami coś zatyka silnik i przez ułamek sekundy w ogóle nie ma mocy przy tym czuć gwałtowne szarpnięcie,o dziwo zdarza się to po długich trasach a nie po jeżdzie po miesćie wiec na pewno nie dpf.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
[l/100km]