Silnik
: zatarcie pompy wody i zerwanie paska rozrządu
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik naprawde ma kopa przy akceptowalnym spalaniu.dałbym 5 gdyby nie duza awaria przy 42tyśkm.zatarła sie pompa wody co spowodowało peknieciem paska rozrządu.koszk naprawy 8.5tyś na szczescie udalo mi sie wywalczyc gest handlowy ze strony fiata i naprawa wyszła mnie 1600zł(auto pół roku po gwarancji)
5,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie doskonale kródkie skoki lewarka
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
z widocznoscia naprawde jest zle
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
fiat w tym modelu poczynił naprawde bardzo duzy skok do przodu materiały duzo lepszej jakosci niz w niektórych o wiele drozszych autach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przody jest duzo miejsca ,z tyłu porazka
5,0
Wyciszenie
autko bardzo dobrze wyciszone ,diesla prawie wogóle nie słychac w kabinie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto ok.8,5 trasa ok. 6.0
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jesli chodzi o drobiazgi to narazie nic sie nie psuje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
gdyby nie ta wpadka z silnikiem dałbym 5
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
[l/100km]