Można polecać, ale jako auto letnie. Na zimę proponuję coś cieplejszego. Fatalne sprzęgło, które reklamuję co jakiś czas chodzi bardzo ciężko, aż noga boli. Klimatyzacja jest bardzo niewydajna, auto lubi parować. Niestety będę musiał jeździć tym czymś jeszcze przez dwa lata. Ładne brawo jest ale tylko tyle. Jak tylko zakończę przedwcześnie leasing to się go pozbędę.
Rada: jazdę próbną fiatami odbywajcie w zimę i w lecie.
Auto lepsze niż 20 lat temu, ale dużo mu jeszcze brakuję chociaż do reno czy cytryny nie wspominając o autach niemieckich.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry i mocny, elastyczny.
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo przeciętna, wyjątkowo ciężka i nie precyzyjna praca sprzęgła. Raz bierze wysoko raz nisko.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze, ale zawieszenie nie jest na dziury.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, jak w każdym innym.
4,0
Ergonomia
Całkiem dobra, ale klima jest zbyt plastikowa! Wygodna kierownica.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na pałę!!! Klima chłodzi chaotycznie, a ogrzewanie w zimę jest z wielką łaską, żeby zrobiło się ciepło trzeba czekać 30 minut w czasie jazdy!!! (-20 st). Zamówiłem wersję z pakietem zimowym, ale to lipa.
Jak każdy fiat jest zimny!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobra i wystarczająca.
4,0
Wyciszenie
Tak samo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko silnik jest na 5. Pali w sam raz. Po 6000km spalanie się unormowało.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 68 000 netto może być, ale jest za zimny!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelki, wycieraczki i tapicerka do poprawki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator padł po 3500 km! Sprzęgło chodzi bardzo ciężko, działa bardzo topornie!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
[l/100km]