Rewelacja. Wyprzedzanie to przyjemnosc, dynamika cudna.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok po podregulowaniu 2-jki w serwisie (ciezko wchodzila). Moglyby byc krotsze przelozenia.
5,0
Układ jezdny
Super, trzyma sie swietnie i w miare delikatnie wybiera nierownosci. Pomimo opon 17 nie biega po koleinach za bardzo.
Komfort
5,0
Widoczność
Porownujac ze starym Bravo jest super - oczywiscie do tylu glownie przez lusterka a i czujniki pomagaja - ale to \"zaleta\" kazdego nowoczesnego kompakta.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima cudo - ustawiasz i zapominasz. Mozna miec czasami pretensje do zbyt czestego wlaczania sie obiegu zamknietego ale nie ma to wplywu na np. wilgotnosc - znika blyskawicznie. Klima bez zarzutow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dobrze, ludzie z tylu nie narzekali, bagaznik rewelka.
5,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,5 max jaki zrobilem w upalach w miescie. Na trasie < 100km/h jest max. 6,5 (na jakims wypasie ze Statoila bylo < 6!).
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 75k mocny diesel z klubu <10s do 100km/h w wypasionej wersji (ksenony, klima auto, swietny blue&me) - Golf w takiej wersji to ~120k.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie same pierdoly - podregulowanie 2 biegu, mocowanie szuflady pod siedzeniem pasazera, podwyzszenie ksenonow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- oby tak dalej :-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
[l/100km]