Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

shimec @ vp.pl, 15 lat temu
Silnik 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 24 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : naprawdę dobrze hamuje z dużych prędkości. już parę razy wyskoczył mi tir na autostradzie przy 220...
5,0
Całokształt
super auto za rosądną cenę. Dostałem rabat 18% więc za 70 tys dostaje się auto naprawde solidne. dobrze wyposażone, dynamiczne i łądne. Jedyna wada ze zawsze znajdzie się jakiś idio.a, który powie ale to fiat... cóż.
Wrażenia
5,0
Silnik
Same +. Silnik jest dużo lepszy od wczesnych wersji JTD pod względem kultury pracy. Nie klekocze. świetnie wchodzi na obroty. Trochę przeszkadza mi wolna reakcja na pedał gazu. Czuć lekkie opóźnienie reakcji, ale auto ma takiego kopa że z biegiem czasu już tego nie zauważam. jest dynamiczny od 0-200 czyli do V biegu który kończy się równo na 200. Potem VI ciągnie jeszcze do 220 i do 240 powoli ale w końcu dociągnie (licznikowe) wg gps 225.
5,0
Skrzynia biegów
nie jest ani idealna ani nie można jej nic zaurzucić. Pracuje świetnie ale można wyczuć że przenosi 360 nm bo słabsze wersje jakimi jeździłem na jazdach próbnych chodziły \"lżej\" Tzn biegi wchodzą bardzo łatwo i lekko ale nie jest to damska skrzynia.
5,0
Układ jezdny
może to zasługa opon, fabryka daje naprawę niezłe gumy. Bridgestone potenza która kosztuje ok 650 za szt :) może obniżonego zawieszenia (mam wersję sport która wcale nie jest taka bardzo sportowa) auto potrafi naprawdę wiele. Nie lubi dużych nierwóności na których przy większej szybkości traci na pewności ale to tylko wrażenie bo prowadzi się stabilnie i łatwo zmienia kierunek.
Komfort
3,0
Widoczność
no to największy minus. słaba do tyłu. + za lusterka.
5,0
Ergonomia
super. Może trochę położenie regulatora świateł i p-mgłowych jest mało intuicyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super. warto dopłacić 2tys do dwusferowej automatycznej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mogłoby być lepiej ale i tak to jeden z pojemniejszych kompaktów, 400l bagażnika też sporo, może nie tyle co octavia sedan ale z dzieckiem na 2 tyg wakacji można się spokojnie spakować
4,0
Wyciszenie
jak na tak dobre auto aż dziwne że nie są dobracowane uszczelki w drzwiach i powyżej 200 słychać mocno szum z okolic góry szyb bocznych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to zabawne. 165 koni pali max 8 litrów. PRzy ciągłej jeździe 210-240 na autostradzie w niem. pali 11,5. Przy b. dynamicznej jedździe 8-9. Pamiętajcie ze to auto od 100 do 200 rozpędza się w kilkanaście sek. i jak się z tego korzysta to trudno zejść poniżej 7,5. aha klimę mam włączoną non stop. Kiedy dojeżdżam tylko do pracy (50% podmijska jazda bez korków 50% miast zużycie ok 6,5 litra. Przy naprawdę spokojnej jeździe na wysokich biegach i bez szaleństw prędkosci do 120kmh 4,5-5,5. moje minimalne spalanie na dystansie 120 km to 4,3 ale naprawdę się starałem i mnie czasami CC wyprzedzało :) 70-90kmh. tym autem po prostu nie da sie tak jeździć. Przeglądów jeszcze nie miałem. pierwszy po 35 tys. ale polecam wymienić olej wcześniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD Multijet 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo II Hatchback 5d