Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

wowo, 17 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik jest genialny, cichy, ekonomiczny i potwornie mocny. na starcie odpada nawet passat 2.0FSI, 2.0TDI, coz dodac wiecej
5,0
Całokształt
Nowy Fiat Bravo mile mnie zaskoczyl. spodziewalem sie stilo ze zmieniona ´obudowa´ a tu kompletnie nowe i co trzeba zaznaczyc nowoczesne auto. genialny 150 konny diesel, przyjemne wnetrze, ´nieinwazyjna´ klimatyzacja dwustrefowa (nie ma juz wojny latem, ze zonie jest za zimno). system Blue&me - wystarczy telefon z bluetooth (najlepiej Nokia) i po wejsciu auto nas ´rozpoznaje´ telefon moze byc schowany w plecaku, kieszeni a i tak dziaal. samochodowe audio staje sie naszym telefonem glosnomowiacym. gdy ktos dzowni numer wyswietla sie na desce rozdzielczej. zeby dzwonic system genialnie rozpoznaje komendy glosowe (po polsku), mozna podyktowac numer, wybrac z ksiazki. dla upartych mozna nawet podyktowac sms´a :)) a wszystko bez odrywania rak od kierownicy i dotykania telefonu no i jest nowy przykuwa wzrok na ulicach - wersja EMOTION (duzo wstawek chromowych), lakier czarna perla, alu felgi 17" + opony 225/45, przyciemniane szyby. naprwade poleceam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu GENIALNY!!! 150KM robi swoje. Golfy, Octavie, Focusy zostaja daleko w tyle w starcie spod swiatel. 9s do setki. Zadna octavia (oprocz RS 200km) nie ma najmniejszej szansy. Gdy wybieralem auto bylem przejechac sie wlasnia Octabvia 2.0TDI i pompowtryskiwacze stosowane w audi vw i skodzie sa strasznie glosne i klekoczace.
5,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czemu 150 konna wersja ma 6 biegowa skrzynie biegow. przy takiej mocy silnika i momencie obrotowym wystarczylaby 5-cio biegowa. biegi wchodza lekko i precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
znowy przytocze przyklad octavii ktora jest strasznie sztywno zestrojona (kolejna rzecz ktora mnie do niej zrazila) i ´tlucze´ sie po polskich drogach - owszem pomaga to przy szybkiej i ostrej jezdzie ale tak nie jezdzi sie caly czas. Bravo ma doskonale zawieszenie. samochod doslownie ´sunie´ po drodze wylapujac wszystkie nierownosci. troche obawialem sie 17" ´alu´ na niskim profilu ale jest po prostu super.
Komfort
3,0
Widoczność
no nie bede tutaj oszukiwal. w samochodzie siedzi sie dosc nisko. slupki grube i zaslaniaja widocznosc do przodu i do tylu ale taki to juz jest ´urok´ usportowionych kompaktow. jak ktos chce miec 100% widok dookola to niech sobie kupi traktor bez ´budy´
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka. sterowanie radiem w kierownicy super. fotele wygdne. zestaw glosnomowiacy z bluetooth genialny (mowi po polsku - odczytuje nawet sms´y :) )
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automat dwustrefowa. sprawdzona w chorwacji przy 40 stopniowym upale w gorskiej jezdzie w samo poludnie . w kabinie dalo rade utrzymac 18 stopni na 3 biegu (jest ich chyba 6 czy 7) bez wlaczania recyrkulacji. nawiew na tylna kanape bardzo przemyslany. co do ogrzewania nie wiem zobaczymy zima. mam dodatkowe elektryczne ogrzewanie kabiny (opcja) + podgrzewane fotele ale o tym wypowiem sie w sezonie zimowym
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy jest ok. w sam raz. czuje sie, ze auto nas ´otacza´. pasazer moglby miec wiecej miejsca przed soba jest na to miejsce ale profil deski rozdzielczej jest niestety jaki jest.
5,0
Wyciszenie
Silnik common rail z wielofazowym wtryskiem MultiJet jest naprawde super cichym silnikiem. VW ze swoimi klekoczacymi pompowtryskiwaczami nie ma nawet co startowac. zawieszenie rownie super wyciszone
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaleta tego silnika jest przedewszyskim jego moc 150KM!!! spalnie?? minimalne na trasie (z naprawde lekka noga 90-100km/h) przy malym ruchu 4,2l !!! nie zaminilbym go na zaden inny. ma ogromna moc (jak na kompakt) gdy jest potrzebna a przy spokojnej jezdzie pali mniej ropy niz ´maluch´ benzyny.
3,0
Stosunek jakość/cena
no i tutaj jest przecietnie. autko z dodatkami kosztowalo 84 tys zl. czyli 34 tys wiecej od ´podstawowej wersji´. podstawowa kosztuje 50 tys i nawet nie ma klimy. w dzisiejszych czasach klima powinna byc juz standardem zwrociwszy uwage na fakt panujacyh u nas upalow latem. jednak dla posiadaczy fiata byl w ofercie kredyt 5 lat bez odsetek !!!! ´prowizja´ 3% i to wszystkie oplaty zwiazane z kredytem!!! jesli na kredyt to byla to i tak oferta nie do przebicia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
o dziwo zadne ´duperelki´ jeszcze nie wyskoczyly
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d