Samochód jedyne co robi dobrze, to dobrze wygląda. Pod każdym względem przeciętny, a silnik diesla to nieporozumienie pod względem dynamiki, kultury pracy i spalania (średnio 7 l/100km).
Wrażenia
1,0
Silnik
Słaba kultura pracy, lepiej brać benzynę.
1,0
Skrzynia biegów
Potrafi przyhaczyć, długi skok lewarka, mało precyzyjna.
1,0
Układ jezdny
Wersja sport, twarde zawieszenie. Mając porównanie do lepszych samochodów z tego segmentu stwiedzam, że nawet na niskoprofilowych 18" Bravo prowadzi się słabo.
1,0
Karoseria
Rdzewieje, słabo spasowane elementy jak tylna klapa.
Komfort
1,0
Widoczność
Słabą widoczność do tyłu jeszcze bym wybaczył, ale tak grube słupki A to nieporozumienie i niebezpieczeństwo.
1,0
Ergonomia
Kiepska pozycja za kierownicą, fotele nie wygodne. Kubki na napoje zaprojektowane fatalnie.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Diesel więc długo się nagrzewa i to jest największy minus. Dodatkowo Fiat nie potrafi zrobić dobrze Climatronica, bo każde Bravo po latach ma problemy z aktywatorami zrobionymi jak cały ten samochód z niskiej jakości materiałów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj bez większych zastrzeżeń. Taki średniak.
1,0
Wyciszenie
Fiat i wszystko jasne.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co z tego, że części tanie jak zdarza się duża ilość drobnych usterek. Jak ktoś to zlewa to nie będzie narzekał, ale jeśli chcesz mieć auto na tip-top to dramat.
1,0
Stosunek jakość/cena
Przereklamowane auto. Drugi raz na pewno nie dałbym się w to wpuścić. Zwiodły mnie opinie w internecie i wmówiłem sobie kiedyś jakie to świetne auto kompaktowe, tylko NIEDOCENIANE i powiem wam, nic z tych rzeczy.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie kiepska jakość
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Beznadziejny silnik diesla 1.9 16V MJet. Awaryjne klapy wirowe, problemy z dwumasą po 200 tys. km i fatalny DPF. NIE POLECAM NIKOMU, jak już bardzo chcesz kupić Fiata Bravo to bierz wersję benzynową.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
[l/100km]