Silnik
: Silnik niesamowicie elastyczny. Jazda przy 2 000 obrotów i samochód startuje jak z wystrzelony z procy.
4,0
Całokształt
Bryła samochodu bardzo nowoczesna. Wersja sport dodatkowo wygląda lepiej ze względu na nakładki na progach oraz podwójny sportowy wydech.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealna jednostka. Dynamiczna, elastyczna. Nie pracuje głośno. Minus filtr cząstek stałych. Jednak ja nie miałem z nim żadnych problemów póki co.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia z chodzi trochę ciężko. W Grande Punto biegi wskakiwały jednym palcem, tutaj jest trochę gorzej.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie samochodu w wersji sport jest bardzo twarde. Samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Niestety do jazdy po polskich miejskich drogach nie jest to najwygodniejsza opcja. Jeżeli chodzi o autostrady zawieszenie idealne.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za duże słupki A. Trochę ograniczają widoczność. Jednak wszystko jest kwestią przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Ławo dostępne. Wszystko co potrzeba jest pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji z klimatyzacją automatyczną często zdarzają się usterki aktywatorów. Cena części jest niewielka ale sama naprawa bardzo skomplikowana. Wiąże się z demontażem całej deski rozdzielczej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
[l/100km]