przeprogramowania wymaga tylna wycieraczka - zbyt duża częstotliwość i jadąc po mokrej drodze bez deszczu drapie po suchym, zamknięcie obiegu powinno być po wciśnięciu pierwsze, a nie funkcja AQS, przy ksenonach każdorazowo pryska lampy = duże zużycie płynu, przydałyby się światła do jazdy dziennej, ponadto uruchomienie spryskiwaczy wymaga dużej siły, wyjście z komputera po przejściu całej pętli - trochę kłopotliwe, siedzenia słabe trzymanie boczne i krótkie siedzisko
Wrażenia
5,0
Silnik
ekonomiczna rakieta
4,0
Skrzynia biegów
OK, ale krótszy skok lewarka byłby super
3,0
Układ jezdny
nadmiernie wspomagany układ kierowniczy, duży wieniec kierownicy, zawieszenie proste, tanie i adekwatnie tłumi
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu OK, lusterka DUŻE i z b. dobrą widocznością, tył przez szybę kiepsko - zamontowałem czujniki i jest OK
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy niskich temp. dźwignia kierunkowskazów wyskakuje (wraca do położenia 0)- po ogrzaniu kabiny już nie trzeba trzymać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
EGR przy 70 tyś., później już nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
[l/100km]