Silnik
: osiągi i przyjemnośc z jazdy oraz jakośc wykonania.
5,0
Całokształt
Samochód jest świetny. genialnie tez wygląda. Trzeba przyznać, że Włosi znają się na stylistyce i że maja poczucie dobrego stylu i smaku. Nie wierzmy w bzdury typu , że Fiaty się psują. Psują się wszystkie auta, włącznie z tymi najdroższymi. Samochód godny polecenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam silnik 1,9 JTD multijet 150KM i jestem nim zachwycony. Auto jest bardzo żwawe i ma genialna elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dobrze, a skrzynia ma sportowa charakterystykę
5,0
Układ jezdny
Według mnie bardzo dobry. Auto prowadzi się swietnie zarówno przy spokojnej jeździe, jak i podczas szybkiej autostradowej jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie bardzo dobra zarówno do przodu, do tułu jak i na boki.
5,0
Ergonomia
Auto jest świetne zaprojektowane. Funkcjonalność i ergonomia na bardzo wysokim poziomie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, ale klima mogła by chodzić bardziej np tak jak w amerykańskich autach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w tej klasie to jest super. Jetem wysoki (189cm) w za kierownicą czuje się bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
ogólnie dobre. Przy prędkościach powyżej 160 km/h słychać dość mocno szum powietrza, ale nie jest to męczące.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na swoja moc i osiągi to spalanie jest dobre. W mieście przy trzech osobach używających pali 8 litrów. Jak jeżdżę sam do jest tak jak zapewnia producent, czyli 7,4 litra. Na trasie przy normalnej jeździe pali średnio 5 litrów na 100 km. Podczas podróży po Europie na dystansie 5500 km z obciążeniem przy średniej prędkości 150 km/h spalił 6,3 litra. Co uważam za bardzo dobry wynik
3,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry. jak wybierałem to auto to zastanawiałem się też nad Golfem. Jednak w tej samej cenie Golf był prawie goły jeśli chodzi o wyposażenie. Tu w Bravo mamy wszystko co jest potrzebne w standardzie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie auto jest dobrze wykonane i porządne. Z drobiazgów np kiedyś paliła się stale lampka w schowku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 70 tysiącach kilometrów zużyło się sprzęgło. Jednak to nic dziwnego samochód w 90% używany jest w mieście. Były tez wymieniane tuleje w tylnym zawieszeniu - wina polskich dróg.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
[l/100km]