Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

S.O.S. Studencki Ośrodek Szkolenia w Szczecinie. Nauka jazdy. , 16 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jest piękny!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Sprzęgło, koło zamachowe- urwane 2 razy!
4,0
Całokształt
Auto jest naprawdę....kochane.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość elastyczny, ale rozkręca się po 1800
2,0
Skrzynia biegów
Mało elastyczna jak na sportowe auto. Częto trzeba zmianiać szczególnie przy niskich biegach. Ale można się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
mam 18'' letnie i zimowe. Jest ok! Ale oczywiście twardawo.
Komfort
3,0
Widoczność
2 razy zaskoczył mnie pojazd z prawej strony. Luserko trochę przysłania i słupek, - jestem wysoki, więc jeżdzę troszkę ma leżąco.
5,0
Ergonomia
niestety kubki od McDonald'a i KFC przewracają się. porażka! poza tym wszystko świetnie. Niestety gdy go kupowałem zimą nie było elektrycznej regulacji foteli. Teraz jest,ale wymiana jest kolosalnie za droga ( w skórze)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
chłodzenie nie najszybsze latem, ale do wytrzymania. ogrzewanie świetne! również fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie oszukujmy się, to raczej auto dla rodziny 2+2 dzieci niż 4 dorosłych. ale z przedu luksusowo.
5,0
Wyciszenie
choć przy 180km/h szklany dach zaczyna szumieć. przy 210km/h jest naprawde bardzo głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy delikatnej jeździe jest dobrze. Jak się depnie - zaczyna się wir w baku.
3,0
Stosunek jakość/cena
nie wiem jak to ocenić. kosztował ponad 115 000PLN Pełny wypas. u innych marek w tej cenie można dostać tylko biedne podstawowe modele.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
urawł się pasek podtrzymujący pokrywę przednigo schowka. Ale na tym się nie siada:)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SPRZĘGŁO! 2 SZT WYMIENIONE, KOŁO ZAMACHOWE WYMIENIONE. Dźwignia zmiany biegów troszkę się rozluźniła. To w zamiarze jest sportowe auto i powinno działać doskonale - nie jest tak. Warsztat twierdzi, że to od cyt."kozackiej jazdy" . Ale nie zgodzę się z taką oceną. przez 8000 km nie da się zajeździć sprzęgła by urwać kolejne koło zamachowe. To przecież auto SPORT a nie wersja "z pakietem sport". POWINNO DZIAŁAĆ SPRAWNIE!

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d