Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

alonso, 17 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
SUPER AUTO, LUDZIE OGLADAJA SIE NA ULICACH I PODCHODZA PYTAC SIE CZY TO NA PEWNO FIAT. WZBUDZA ZAINTERESOWANIE. CZARNY KOLOR + PRZYCIEMNIANE SZYBY Z DUZA ILOSCIA CHROMOWYCH DODATKOW, 17´´ ALU NA NISKIM PROFILU NAPRAWDE ROBIA WRAZENIE. DO TEGO 150KM W DIESLU - NIE TRZEBA NIC WIECEJ. NIE ZALUJE ZADNEJ ZLOTOWKI WYDANEJ NA TO AUTO ANI ZADNEJ DOPLACONEJ DO MOCNIEJSZEGO SILNIKA
Wrażenia
5,0
Silnik
wersja Emotion 150KM potrafi pokazac rogi, bez problemu mozna sie ´pobawic´ z innymi kompaktami ruszajac spod swiatel, malo ktory samochod segmentu C potrafi mu ´poskoczyc´
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutow
5,0
Układ jezdny
doskonaly kompromis miedzy komforem a precyzja prowadzenia, tylko 17´´ ´alu´ nie sa szczegolnie przydatne na naszych drogach
Komfort
3,0
Widoczność
widocznosc, przecietna, do tylu prawie zadna (dlatego ´dali´ duze boczne lusterka)
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka, do tego bluetooth sterowany glosem po polsku po prostu rewelka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima 2-strefowa dziala bez zarzutow, fotele potrafia ladnie przygrzac w t...., samego ogrzewania nie testowalem - zobaczymy zima, funkcja AQS trzyma prawie caly czas klime w zamknietym obiegu, z tego co czytalem na internecie wiekszosc uzytkownikow ma z tym problem wiec czeka nas pewnie jakas kampania serwisowa - za to minus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodne i przestrzenne auto
5,0
Wyciszenie
poprzedni samochod panda, pierwsze wrazenie bylo dosyc mizerne, odebralismy samochod wyjechalismy na obowdnice i porazka ´co tak glosno??´ powietrze szumi, slychac silnik ...tylko ze po spojrzeniu na licznik wszystko bylo jasne....200km/h !!! takze generalnie wyciszenie rewelka, do 170-180 w aucie panuje cisza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przecietnie ze wzgledu na niemozliwosc osciagniecia ´ksiazkowych´ wynikow
5,0
Stosunek jakość/cena
VW Golf z takim samym wyposazeniem kosztowalby 117tys zl!!! Bravo z mocniejszym dieslem i wieksza iloscia ´bajerow´ tylko 84
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo II Hatchback 5d