Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

stefek, 17 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : cena
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jako sam silnik baaaardzo mocny i elastyczny jednak 6-cio biegowa skrzynia biegow ´zabija´ cala jego dynamike. 150KM poradziloby sobie nawet na zwyklej 4-ro biegowej skrzyni. jest mocny, cichy i oszczedny
3,0
Skrzynia biegów
4 bieg cos ´haczy´ trzeba wybrac sie do serwisu. reszta patrz ´silnik´
3,0
Układ jezdny
malo precyzyjny. poprzednia panda bardzo szybko reagowala na ruchy kierownicy tutaj czuc delikatne ´opoznienie´. dodatkowo wielkim minusem sa 17´´ ´alu´ na niskim profilu. nie powinny wogole byc oferowane na polskim rynku. samochod skacze jak na zawodach w cross´ie
Komfort
1,0
Widoczność
totalna tragedia srodkowe lusterko wsteczne jest tylko do ozdoby widac w nim tylko tylna szybe i droge zaraz za samochodem nic dziwnego, ze lusterka boczne sa takie wielkie - nie posiadaja jednak ´przelamania´ pokazujacego ´martwe pole´ i tutaj wielki minus bo jest to standard w tej klasie aut
2,0
Ergonomia
katastrofa sterowanie ustawieniami komputera pokladowego po stronie pasazera!!! ale to jeszcze idzie przezyc najgorszy w tym aucie jest predkosciomierz ktrory zaslania......KIEROWNICA!!! zeby zobaczyc ´ile sie jedzie´ trzeba co chwile odchylac glowe i wpatrywac sie w mikroskopijne cyferki na dessce rozdzielczej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMIE trzeba przyznac duzy + jednak w funkcji FULL AUTO funkcja AQS trzyma recyrkulacje zamknieta przez 99% czasu. chyba cos nie tak bo ma to sie zamykac tylko w przypadku zanieczyszczen powietrza a przejechalem autem cala europe i to rowniez w gorzystym terenie (czyste powietrze) i ciagle to samo. podgrzewane fotele dzialaja w/g wlasnego ´widzi mi sie´ - serrwis
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w czasie jazdy dla kierowcy ok jednak samo wsiadanie i wysiadanie utrudnione - malo miejsce miejsce dla pasazera mogloby byc ogromne gdyby niepotrzebie zabudowana deska rozdzielcza
5,0
Wyciszenie
no tutaj trzeba dac duzy + 160-180 i mozna spokojnie sluchac radia i rozmawiac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150km lubi wypic ktos kto ma ´ciezka´ noge w zyciu nie osiagnie ´ksiazkowych´ wynikow
2,0
Stosunek jakość/cena
gdyby jakosc szla w parze z wygladem tego auta wart bylby swojej ceny. jednak 85 tysiecy za cos na co sie narzeka od pierwszego dnia i spedza sie cale dnie w serwisie to jednak nie to. u mnie jest to 3 samochod w rodzinie wiec jest to tzw. wozidelko na zakupy jednak kompletnie wyrzucone pieniedze. trzeba bylo kupic gofla V
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
system AQS (air quality system) w automatycznej kilmie wymaga diagnostyki fotele podgrzewane dzialaja wedle wlasnego uznania (znaczy sie czasami dzisalaja czasami nie :P )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no na razie auto nie zostalo unieruchomione

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d