Silnik jako sam silnik baaaardzo mocny i elastyczny jednak 6-cio biegowa skrzynia biegow ´zabija´ cala jego dynamike. 150KM poradziloby sobie nawet na zwyklej 4-ro biegowej skrzyni. jest mocny, cichy i oszczedny
3,0
Skrzynia biegów
4 bieg cos ´haczy´ trzeba wybrac sie do serwisu. reszta patrz ´silnik´
3,0
Układ jezdny
malo precyzyjny. poprzednia panda bardzo szybko reagowala na ruchy kierownicy tutaj czuc delikatne ´opoznienie´. dodatkowo wielkim minusem sa 17´´ ´alu´ na niskim profilu. nie powinny wogole byc oferowane na polskim rynku. samochod skacze jak na zawodach w cross´ie
Komfort
1,0
Widoczność
totalna tragedia
srodkowe lusterko wsteczne jest tylko do ozdoby widac w nim tylko tylna szybe i droge zaraz za samochodem nic dziwnego, ze lusterka boczne sa takie wielkie - nie posiadaja jednak ´przelamania´ pokazujacego ´martwe pole´ i tutaj wielki minus bo jest to standard w tej klasie aut
2,0
Ergonomia
katastrofa
sterowanie ustawieniami komputera pokladowego po stronie pasazera!!! ale to jeszcze idzie przezyc najgorszy w tym aucie jest predkosciomierz ktrory zaslania......KIEROWNICA!!! zeby zobaczyc ´ile sie jedzie´ trzeba co chwile odchylac glowe i wpatrywac sie w mikroskopijne cyferki na dessce rozdzielczej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMIE trzeba przyznac duzy +
jednak w funkcji FULL AUTO funkcja AQS trzyma recyrkulacje zamknieta przez 99% czasu. chyba cos nie tak bo ma to sie zamykac tylko w przypadku zanieczyszczen powietrza a przejechalem autem cala europe i to rowniez w gorzystym terenie (czyste powietrze) i ciagle to samo.
podgrzewane fotele dzialaja w/g wlasnego ´widzi mi sie´ - serrwis
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w czasie jazdy dla kierowcy ok jednak samo wsiadanie i wysiadanie utrudnione - malo miejsce
miejsce dla pasazera mogloby byc ogromne gdyby niepotrzebie zabudowana deska rozdzielcza
5,0
Wyciszenie
no tutaj trzeba dac duzy +
160-180 i mozna spokojnie sluchac radia i rozmawiac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150km lubi wypic
ktos kto ma ´ciezka´ noge w zyciu nie osiagnie ´ksiazkowych´ wynikow
2,0
Stosunek jakość/cena
gdyby jakosc szla w parze z wygladem tego auta wart bylby swojej ceny. jednak 85 tysiecy za cos na co sie narzeka od pierwszego dnia i spedza sie cale dnie w serwisie to jednak nie to. u mnie jest to 3 samochod w rodzinie wiec jest to tzw. wozidelko na zakupy jednak kompletnie wyrzucone pieniedze. trzeba bylo kupic gofla V
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
system AQS (air quality system) w automatycznej kilmie wymaga diagnostyki
fotele podgrzewane dzialaja wedle wlasnego uznania (znaczy sie czasami dzisalaja czasami nie :P )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no na razie auto nie zostalo unieruchomione
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
[l/100km]