Ładny samochód, ciasny w środku, dynamiczny silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo chętnie wkręca się na obroty, dobrze brzmi jak na diesla, nie jest mistrzem oszczędności, ale spalanie akceptowalne.
3,0
Skrzynia biegów
Zestopniowanie dobre na trasy, długie, 5 biegów, na 3 biegu samochód chodzi głośniej, lekko niepokojące.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre wybieranie nierówności pomimo prostej konstrukcji ,zakręty nie robią na nim wrażenia. Nieduża średnica zawracania, siła wspomagania za duża, odbiera to poczucie kół na drodze.
2,0
Karoseria
Progi korodują i tylna klapa
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki A i C za bardzo ograniczają widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu śmieszna ilość miejsca, jak w aucie segmentu. Na pocieszenie szerokość nadwozia dość duża 179 cm
3,0
Wyciszenie
Za bardzo słychać silnik podczas jazdy z dowolną prędkością.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na jak coś się zepsuje, ceny da się znieść.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Spalenie świec żarowych krótko po zakupie, za po tym rozrusznik poddał się. W kolejnych miesiącach auto nie robiło niespodzianek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]