Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

D3miss, 7 miesięcy temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,29
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Progi nie wytrwały pod chmurką :)
Inne : Układ wydechowy, wypalenie DPF-u jest sygnalizowane jedynie za pomocą wzrostu chwilowego spalania, nie ma żadnej diody ani komunikatu, przez co łatwo to przeoczyć.
Inne : Klimatyzacja mimo wymiany sprężarki, nie jest jakimś demonem i w letnie dni potrzebuje dużo czasu by zacząć naprawdę chłodzić.
3,0
Całokształt
Kupiłem auto bezpośrednio od pierwszego właściciela w Niemczech. Autem zrobiłem 80 tys. km, więc nie jest to jakiś duży przebieg jak na auto w dieslu, ale przez ten czas niestety przypadły na mnie konieczne już naprawy związane z eksploatacją: wymienienie kompletu sprzęgła z dwumasem, wymiana sprężarki od klimatyzacji, naprawa większości elementów układu wydechowego (wymiana EGR, regeneracja DPF, wymiana elementów wydechu + tłumika, czyszczenie kolektora dolotowego), karoseria niestety nie wytrzymała stania pod chmurką cały rok i auto zaczęło gnić od progów (wymiana obu). Jak na auto które kupiłem za 15tys, to mogę śmiało powiedzieć że na przestrzeni mojego użytkowania włożyłem niestety drugie tyle w naprawy :/
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Po paru latach w pod chmurką dół zaczął gnić.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mogła by działać lepiej, mimo że w trakcie użytkowania auta wymieniona została całkowicie na nową sprężarka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na Hatchback jest dość pojemny, udało mi się nim przywieźć meble w kartonach z IKEA, więc nie jest źle :)
3,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach słychać wszystko w środku.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży plus to dostęp do części, które są znacznie tańsze niż ich odpowiedniki dla niemieckich marek.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło + dwumas, sprężarka klimatyzacji, układ wydechowy, karoseria

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo II Hatchback 5d