W kupnie tego auta tkwi pewien chaczyk. Jeśli go kupisz to się z nim nie rozstaniesz, bo nie ma sensu sprzedawać tak fantastycznego samochodu za marne pieniądze a tyle już kosztują egzemplarze z pierwszych lat produkcji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodny, oszczędny i w miarę dynamiczny, ale i głośny, choć z pewnością marne wyciszenie auta ma w tym udział. Podatny na czipowanie.
4,0
Skrzynia biegów
Wadą jest brak szóstego biegu. Czuć wyraźny opór podczas zmiany biegu. Przejechane 200 000 na orginalnym sprzęgle i brak większych obiawów zużycia.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Korozji brak.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogło być lepiej.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to w dizlu trzeba chwilę poczekać zanim się nagrzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu gitara. Z tyłu mniej miejsca ale kosztem dużego bagażnika jak na tą klasę. Auto typowo pod rodzinę gdzie na tylnej kanapie wozi się dzieci. Dla dorosły miejsca tam brak.
3,0
Wyciszenie
W tym temacie słabo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem czy znajdzie się coś lepszego jeśli chodzi o koszty utrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba nie mogłem lepiej trafić z zakupem. Auto tanie, dobre i nikt go nie chce kraść. Ideał.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynym problemem jest wymiana świec żarowych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]