mam go od nowości ponad 10 lat i jebaniec nie chce się popsuć, jedyny problem jaki sie pojawil od kilku miesięcy to rdza podwozia ale to właściwie nalot rdzy wiec jak sie go zdrapie i zakonserwuje to sukinsyn jeszcze bedzie mi służył długie lata. Te silniki to ostatnie normalne niezniszczalne motory, takich się już nie produkuje.
Wrażenia
5,0
Silnik
j/w nie do zajechania
4,0
Skrzynia biegów
haczyl wsteczny ale po 100.000 sie wyrobił i jest OK
5,0
Układ jezdny
szału nie ma ale jest poprawnie
5,0
Karoseria
design makaroniarzy jeszcze bedzie trendy w tym modelu
Komfort
3,0
Widoczność
sztywno ale bez tragedii
4,0
Ergonomia
dobrze, wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewanie bardzo słabe, chłodzenie kurewsko szybkie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mi pasuje z tyłu nikogo nie wożę
5,0
Wyciszenie
jak na klekota to rewelacja, jak jezdzilem TDI to dopiero masakra, własnych myśli nie słyszałem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no to jest śmiech na sali - tanio tanio tanio
5,0
Stosunek jakość/cena
znajdzcie za te pieniądze dobre auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC NIC NIC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC NIC NIC
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]