Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

papirusw, 8 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Świetne auto, w porównaniu z bravo I, kia cee'd, czy też Lexusem ct 200h, i kilkoma innymi- przyjemnie miękkie zawieszenie, tania eksploatacja, i co mnie zaskoczyło- długowieczne elementy zawieszenia (dopiero przy~ok. 175000km zmuszona byłam interweniować, ale ceny w serwisie rozsądne). Dobry, rzetelny serwis Reiski w Bydgoszczy- polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo swojego przebiegu nadal suchy, oleju nie bierze, tyka równo, dynamiczny, że nie jedno A3 na trasie się zdziwiło. Oczywiście co 10tyś. km wymiana oleju i filtrów. Dodam, że udało mi się nabyć egzemplarz bez DPF.
4,0
Skrzynia biegów
Do jedynki trzeba się przyzwyczajać na nowo, przesiadając się z każdego innego auta.
5,0
Układ jezdny
Świetny, precyzyjny, dodatkowe city to błogosławieństwo, którego obecnie brakuje mi w ct 200h!
Komfort
5,0
Widoczność
Trochę szerokie tylne słupki, ale idzie się przyzwyczaić- w lusterkch widzi się wszystko.
5,0
Ergonomia
Dla mnie na tyle dobra, że nawet multifunkcyjna kierownica okazała się zbędna, szkoda tylko, że podłokietnika nie było- ale to detal, jakby był, to wy się pewnie okazało, że zbędny :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, trochę trzeba zimą poczekać aż się w środku cieplej zrobi, ale to diesel- więc o.k. Pozytywem jest również nadmuch na tył- mazda 6 tego nie miała, lexus ct 200h też- a Fiat ma!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażerowie podróżują w komfortowych warunkach. Szkoda, że w tylnej kanapie nie przewidziano rozkładanego podłokietnika/stolika.
5,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie jak na ta klasę auta, przy prędkościach do 150km/h można spokojnie rozmawiać, 200km/h - głowa nie boli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy dynamicznej jeździe do przyjęcia, korzystałam z serwisów- nie mogę narzekać na ceny a i diagnostykę i podejście bardzo sobie chwalę- to nie to co kowal "dioda" na rogu. Przy czym tak naprawdę to baaardzo rzadko cokolwiek mnie zmuszało do wizyt (poza regularnymi wymianami oleju i filtrów, rozrządu, to tylko wspomniane wyżej zawieszenie -raz).
4,0
Stosunek jakość/cena
Za auto "przepłaciłam" 10.000zł- gdy po komisach sprowadzane padliny stały po 20tyś, ja zapłaciłam za krajowego, serwisowanego 30.000zł - z perspektywy 3 lat bezawaryjnego użytkowania- było warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak drobnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d