Świetne auto, w porównaniu z bravo I, kia cee'd, czy też Lexusem ct 200h, i kilkoma innymi- przyjemnie miękkie zawieszenie, tania eksploatacja, i co mnie zaskoczyło- długowieczne elementy zawieszenia (dopiero przy~ok. 175000km zmuszona byłam interweniować, ale ceny w serwisie rozsądne). Dobry, rzetelny serwis Reiski w Bydgoszczy- polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo swojego przebiegu nadal suchy, oleju nie bierze, tyka równo, dynamiczny, że nie jedno A3 na trasie się zdziwiło. Oczywiście co 10tyś. km wymiana oleju i filtrów. Dodam, że udało mi się nabyć egzemplarz bez DPF.
4,0
Skrzynia biegów
Do jedynki trzeba się przyzwyczajać na nowo, przesiadając się z każdego innego auta.
5,0
Układ jezdny
Świetny, precyzyjny, dodatkowe city to błogosławieństwo, którego obecnie brakuje mi w ct 200h!
Komfort
5,0
Widoczność
Trochę szerokie tylne słupki, ale idzie się przyzwyczaić- w lusterkch widzi się wszystko.
5,0
Ergonomia
Dla mnie na tyle dobra, że nawet multifunkcyjna kierownica okazała się zbędna, szkoda tylko, że podłokietnika nie było- ale to detal, jakby był, to wy się pewnie okazało, że zbędny :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, trochę trzeba zimą poczekać aż się w środku cieplej zrobi, ale to diesel- więc o.k. Pozytywem jest również nadmuch na tył- mazda 6 tego nie miała, lexus ct 200h też- a Fiat ma!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażerowie podróżują w komfortowych warunkach. Szkoda, że w tylnej kanapie nie przewidziano rozkładanego podłokietnika/stolika.
5,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie jak na ta klasę auta, przy prędkościach do 150km/h można spokojnie rozmawiać, 200km/h - głowa nie boli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy dynamicznej jeździe do przyjęcia, korzystałam z serwisów- nie mogę narzekać na ceny a i diagnostykę i podejście bardzo sobie chwalę- to nie to co kowal "dioda" na rogu. Przy czym tak naprawdę to baaardzo rzadko cokolwiek mnie zmuszało do wizyt (poza regularnymi wymianami oleju i filtrów, rozrządu, to tylko wspomniane wyżej zawieszenie -raz).
4,0
Stosunek jakość/cena
Za auto "przepłaciłam" 10.000zł- gdy po komisach sprowadzane padliny stały po 20tyś, ja zapłaciłam za krajowego, serwisowanego 30.000zł - z perspektywy 3 lat bezawaryjnego użytkowania- było warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak drobnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]