Wygodne, ładnie wyglądające, komfortowe, niezawodne auto kompatkowe. Za tę cenę nic lepszego się nie znajdzie. Ja kupiłem 2latka o przebiegu 50 000 km, bardzo dobrze wyposażonego za 40 tyś PLN. Cena zawierała nowy zestaw opon letnich oraz wysokiej jakości hak holowniczy. Auto kupione w komisie ASO.
Wrażenia
5,0
Silnik
Za silnik daję pięć. Głównie ze względu na kulturę pracy, elastyczność oraz spalanie przy tej pojemności. Jak na 120 KM nieźle sobie daje radę z dość ciężkim autem.
3,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynię pięciobiegową, zatem tutaj mogłoby być lepiej, brakuje zdecydowanie szóstki na autostradzie. Czasami lubi haczyć. Tragedii nie ma, ale ten model z mniejszym, ale bardziej nowoczesnym dieslem ma już lepszą sześciobiegową.
5,0
Układ jezdny
W mojej ocenie Bravo ma dobre, ciche i w miarę komfortowe zawieszenie. Przejechałem 108 000 i nie wymieniłem ani jednego elementu gumowego, a dalej nic stuka i nie hałasuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, duże lusterka.
3,0
Ergonomia
Dobra, choć trochę za krótkie siedziska siedzeń, za niska kolumna kierownicy uderzająca o kolana mimo dwu płaszczyznowej regulacji, oraz mało intuicyjna automatyczna klimatyzacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poza wyrzej wspomnianym mało wygodnym sterowaniem, wszsytko w pożądku tj. W zimie dobrze grzeje, a latem efektywnie chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 175 cm, uderzam kolanami o kolumnę kierownicy. Przy dłuższych trasach siedziska mogą być nieco za krótkie. Poza tym ok.
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h jest cicho, natomiast powyższej robi się głośno, choć to może być wina opon lub braku piątego biegu w skrzyni.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wzorowe wg mnie. Trasa 5.5l, miasto do 6.8 l na 100 km. Ceny części i robicizny w ASO rewelacyjne. Przed zimą za wymianę świecy żarowej w Krakowie, zapłaciłem 80 zł z myciem auta wewnątrz i na zewnątrz oraz diagnostyką. Cena nie obejmowała świecy tylko sam koszt wymiany. Podobnie sprawa ma się z wymianą płynów ekspoatacyjnych itp. warto przyjechać ze swoimi materiałami i robić w ASO bo stawki godzinowe mają niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej bije auta niemieckie oraz japońskie w tej kategorii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdżę tym autem 3 lata, przejechałem 50 000 km, i wymieniąłem tylko części eksploatacyjne. Poza nimi absolutnie nic się nie działo, całkowita ale miła niespodzianka. W tej kategorii wielkie brawa dla Fiata! Bardzo niedocenianie auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdżę tym autem 3 lata, przejechałem 50 000 km, i wymieniąłem tylko części eksploatacyjne. Poza nimi absolutnie nic się nie działo, całkowita ale miła niespodzianka. W tej kategorii wielkie brawa dla Fiata! Bardzo niedocenianie auto.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]