Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Piotr z Krakowa, 11 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 109 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wygodne, ładnie wyglądające, komfortowe, niezawodne auto kompatkowe. Za tę cenę nic lepszego się nie znajdzie. Ja kupiłem 2latka o przebiegu 50 000 km, bardzo dobrze wyposażonego za 40 tyś PLN. Cena zawierała nowy zestaw opon letnich oraz wysokiej jakości hak holowniczy. Auto kupione w komisie ASO.
Wrażenia
5,0
Silnik
Za silnik daję pięć. Głównie ze względu na kulturę pracy, elastyczność oraz spalanie przy tej pojemności. Jak na 120 KM nieźle sobie daje radę z dość ciężkim autem.
3,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynię pięciobiegową, zatem tutaj mogłoby być lepiej, brakuje zdecydowanie szóstki na autostradzie. Czasami lubi haczyć. Tragedii nie ma, ale ten model z mniejszym, ale bardziej nowoczesnym dieslem ma już lepszą sześciobiegową.
5,0
Układ jezdny
W mojej ocenie Bravo ma dobre, ciche i w miarę komfortowe zawieszenie. Przejechałem 108 000 i nie wymieniłem ani jednego elementu gumowego, a dalej nic stuka i nie hałasuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, duże lusterka.
3,0
Ergonomia
Dobra, choć trochę za krótkie siedziska siedzeń, za niska kolumna kierownicy uderzająca o kolana mimo dwu płaszczyznowej regulacji, oraz mało intuicyjna automatyczna klimatyzacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poza wyrzej wspomnianym mało wygodnym sterowaniem, wszsytko w pożądku tj. W zimie dobrze grzeje, a latem efektywnie chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 175 cm, uderzam kolanami o kolumnę kierownicy. Przy dłuższych trasach siedziska mogą być nieco za krótkie. Poza tym ok.
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h jest cicho, natomiast powyższej robi się głośno, choć to może być wina opon lub braku piątego biegu w skrzyni.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wzorowe wg mnie. Trasa 5.5l, miasto do 6.8 l na 100 km. Ceny części i robicizny w ASO rewelacyjne. Przed zimą za wymianę świecy żarowej w Krakowie, zapłaciłem 80 zł z myciem auta wewnątrz i na zewnątrz oraz diagnostyką. Cena nie obejmowała świecy tylko sam koszt wymiany. Podobnie sprawa ma się z wymianą płynów ekspoatacyjnych itp. warto przyjechać ze swoimi materiałami i robić w ASO bo stawki godzinowe mają niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej bije auta niemieckie oraz japońskie w tej kategorii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdżę tym autem 3 lata, przejechałem 50 000 km, i wymieniąłem tylko części eksploatacyjne. Poza nimi absolutnie nic się nie działo, całkowita ale miła niespodzianka. W tej kategorii wielkie brawa dla Fiata! Bardzo niedocenianie auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdżę tym autem 3 lata, przejechałem 50 000 km, i wymieniąłem tylko części eksploatacyjne. Poza nimi absolutnie nic się nie działo, całkowita ale miła niespodzianka. W tej kategorii wielkie brawa dla Fiata! Bardzo niedocenianie auto.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d