Inne
: nic.wszystko jest tak jak mialo byc.dobra jakosc za niska cene.czekam juz na nowy model bravo.
4,0
Całokształt
polecam ten samochod kazdemu kto chce miec inny samochod niz pieciu sasiadow w okolicy.wygada super nawet dzis.polecam pakiet sport,lepsza tapicerka,spoilery skorzane dodatki daja optycznie i dotykowe zadowolenie.Do dzis samochod tani w utrzymaniu mimo 140 tys km naliczniku.Wciaz ma orginalne sprzeglo,dwumas,tlumnik a nawet tarcze i klocki,tego chyba nikt nie przebije.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moje bravo ma juz 5 lat,zakupione jako nowe z salonu.Jestem zadowolony ze wybralem wlasnie fiata.wyglad i silnik to najwieksze atuty.120 km pozwala jezdzic dynamicznie.138tys km nie robi na nim wrazenia.zadnych wyciekow,awarii sprzegla,wtryskow itp.nie do zdarcia.tankuje tylko lepsza rope i nie narzekam.Jedyna wada wydaje sie byc nieprzyjemne uderznie przy odpalaniu zimnego silnika.polecam 2 krotnie grzac swiece
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje bardzo dobrze,lepiej przy cieplym silniku.przy 140km/h 2700 obrotow.jak na 5 biegow nisko sie kreci choc napewno przydalaby sie 6
3,0
Układ jezdny
glownie jezdze po autostradach tam jest ok.to auto lubi dobre drogi szczegolnie na 17 calowych alu.napewno auto ma za dlugi zwis z przodu,trzeba mocno zwalniac przed lezacymi policjantami by nie chaczyc podwoziem.troche za mala ladownosc przy dizlu to jakies 410 kg.plus za prosta konstrukcje i niskie koszty.
Komfort
3,0
Widoczność
duze lusterka ale polecam czujniki cofania.
3,0
Ergonomia
Menu komputera dziala tylko do przodu,szkoda.brak porzadnych uchwytow na kubki z przodu.radio super.miekkie podlokietniki na obie rece.wiekszosc rywali ma twarde plastiki.korek paliwowy na kluczyk to pomylka niegodna tego auta.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dlugo sie nagrzewa zima jakies 10 min,polecam dac temperature na min to szybciej sie nagrzeje.reczna klima jest w miare ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod rewelka z tylu troche ciasno na nogi,glowa dobrze.bagaznik naprawde duzy jak na nakompakta
4,0
Wyciszenie
na trasie do 140km/h cicho,na postoju i przy niskich biegach moglo byc lepiej.autostrada to tylko powietrze slychac i opony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do 100 km/h mozna zejsc do 4 litrow. trase 1200 km do holandii robie w 10 godzin,spala 6-7 na sto przy pelnym obciazeniu i predkosci 140-150km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
za 70 tys zl kupilem dynamica z pakietem sport,alarmem,metalik i pare innych drobiazgow. W 2007 roku to byla najlepsza oferta,nie zaluje tego zakupu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
musialem wymienic logo zamka bagaznika koszt 90zl,zacisk hamulca recznego na gwarancji za darmo przy 60tys km.koncowki drazka przy 100tys km lekko pukaly wymiana na zamienniki na serwisie za300 zl.ogolnie brak denerwujacych drobnych awarii.5 lat i wymiana tylko 2 zarowek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 100tys km padl zawor EGR.koszt wymiany na orginal w ASO Fiat w Holandii 300 euro.to byla jedyna wieksza wpadka ale to w kazdym dizlu sie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]