Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

krr, 13 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 46 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ale zamieniłbym na 150KM :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Blokujące się pedał hamulca przy wysokiej temperaturze zewnętrznej (wymiana pedału i tuleji na koszt Fiata nawet po gwarancji)
4,0
Całokształt
Ten samochód cieszy widokiem. Ale jeszcze fajniejsze są odczucia za kierownicą. Po usunięciu usterki z hamulcami przestałem narzekać.
Wrażenia
5,0
Silnik
120KM do takiej masy samochodu idealnie pasuje. Jest frajda z jazdy, wyprzedzania.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko chodzi bardzo płynnie. Jedynka może trochę za słaba i nawet przy 120KM podczas pracy klimatyzacji na pełnej mocy trzeba dodawać więcej gazu. Przydałby się 6 bieg.
4,0
Układ jezdny
Ładnie tłumi dziury i nierówności,ale przy 130km/h w ciaśniejszych długich łukach samochód delikatnie się przechyla więc zawieszenie nie jest zbyt sztywne. Nisko zawieszony, trzeba uważać na głębokich koleinach. Przy 150km/h pełen relaks na autostradach.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu słabo. Mała szyba dosyć wysoko plus duże tylne słupki nie ułatwiają cofania. Ale za to dobrze wygląda ;)
4,0
Ergonomia
Klapa bagażnika mogłaby oprócz otwierania z pilota unosić się sama do góry.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie dosyć długo się nagrzewa. Dwustrefowy klimatronic jest bardzo wydajny latem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie super. Z tyłu nie jeżdzę wiec nie wiem.
5,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak przestrzegam przepisów i jadę spokojnie (co jest trudne, bo to auto prowokuje do dynamicznej jazdy) to średno 5,5l, na trasach z ograniczeniem do 90km/h. A średnia z 5000km to ok 6,5l w cyklu mieszanym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówka oświetlenia tablicy rej. (można samemu wymienić w ciągu 1 minuty)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Blokujące się pedał hamulca przy wysokiej temperaturze zewnętrznej(usterka fabryczna, dla której Fiat nie ogłosił akcji serwisowej). Ale nawet po gwarancji zwrócili mi koszty naprawy, przyjmując winę na siebie (tu mają dużego plusa). Zacięcie zaworu EGR w stanie zamknięcia, objawy żadne tylko kontrolka silnika się zaświeciła (koszt naprawy 400zł).

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d