Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

wm, 14 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
2,23
45% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : nic zwyczajne auto kompaktowe. Faktycznie jest nowoczesne i ma wiele fajnych rozwiązań.W najdrozszej wersji ma dobre materiały.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : silnik dławi się i auto strasznie kopci
Inne : po ok. 40 tys km zapaliła się kontrolka \"sprawdź silnik\" a po 60 tys zepsuła się pompa wody
1,0
Całokształt
Uważam że to auto a ściśle mówiąc silnik tego auta jest beznadziejne. Co więcej sprzedano mi auto z 3 letnią gwarancją (zakupiłem je w kredycie konsumpcyjnym \"0% przez 5 lat\" a ostatnio dowiedziałem się że ponieważ kupiłem to auto na fakturę na firmę (spółka jawna)to gwarancja skończyłą się po 2 latach i każe mi się płacić za wymianę pompy wody. Mam tez nadal nie rozwiązany stary problem zgłaszany w serwisach autoryzowanych - kwestia dławienia się silnika i kopcenia. Autoryzowany serwis w Puławach testował mojego fiata kilka godzin i nie mógł stwierdzić co jest nie tak z silnikiem chociaz przyznali że silnik sie dławi i ze komputer pokazuje dziwne wskazania. Tak więc to piękne bądź co bądź auto z wyglądu jest dla mnie teraz koszmarem
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik się dławi i strasznie kopci pomimo tankowania paliwa wysokiej jakości
3,0
Skrzynia biegów
jak w każdym aucie
4,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
jednak małe szyby ograniczają widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
diesel jest głośny a przy przekroczeniu 100km na godzine słychac głośny świst
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
producent podaje średnie zużycie na poziomie cykl miejski 6.9 - spala średnio 8,5-8,7 cykl pozamiejski 4,3- spala około 6l przy prędkości 80-90 km /h cykl mieszany 5,3- nigdy nie spalił mniej w mieszanym cyklu niż 6,2-6,3 a normalnie spala 6-6-6,7 na autostradzie niemickiej przy prędkości 130-140 spala ok 7,5. Przegląd po 60 tys 1500zł to dużo
1,0
Stosunek jakość/cena
nie wart 82 tys.Za 82 te pieniądzze (wersja z cudnym czerwonym lakierem i badziewna nawigacja)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
swisty przy prędkości 100km /h i klamki troche dziwnie pracuja
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam wrażenie że silnik od nowości jest wadliwy w porównaniu do np 120 konnej hondy mojego brata jest znacznie wolniejszy i więcej pali, no i kopci jak stary star.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d