Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

remo, 15 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Kwaśniewski powiedziałby: fiacie, bravo, idźcie dalej tą drogą!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik przy rozruchu trochę \"drewniany\" - pierwsze kilka obrotów przy rannym rozruchu wprowadza w drgania całe osiedle. Ale potem - nie mam uwag. Chodzi miękko, ale jak się go przyciśnie to potrafi uderzyć fotelem w plecy... 120KM w tym aucie to jak garnitur na miarę - przyspieszenie i elastyczność nieosiągalna dla tej pojemności w autach z silnikami VW i PSA, a jednocześnie rewelacyjne spalanie ON. Silnik to naprawdę mocna strona auta.
4,0
Skrzynia biegów
Operowanie lewarkiem zmiany biegów jest jakieś \"gumowate\". Chodzi to IMO zbyt opornie, kiepskim patentem jest wsteczny z tym swoim pierścieniem. Długość przełożeń natomiast jest akurat. Aczkolwiek gdyby był bieg szósty, to byłoby jeszcze lepiej.
5,0
Układ jezdny
Nie mam uwag. Sztywno, twardo i pewnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do przodu na 4+ (ze względu na szerokie słupki), natomiast tył to masakra... Kupiłem tylne czujniki parkowania i dobrze zrobiłem; bez tego byłoby ciężko.
5,0
Ergonomia
Jeśli chodzi o przełączniki, guziki, pokrętła, wajchy-szmajchy, to wszystko na miejscu. Rewelacyjny patent to możliwość włączenia świateł dziennych na stałe - przekręcasz kluczyk - i już są światła. Brakuje natomiast małych schowków: w kieszeniach drzwi powinno dać się upchnąć przynajmniej butelkę coli 0,5 litra, a na wieeeeeelkiej jak pustynia Gobi desce powinien znaleźć się schowek na drobnostki a la ford. I jeszcze jedno - otwieranie bagażnika. Nie ma żadnego uchwytu do podnoszenia klapy. W czasie słoty, deszczu itp. otwieranie bagażnika=brudne paluchy...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja-rewelacja, klima - bez zarzutu. Trochę opornie nagrzewa się wnętrze zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szerokość wnętrza na miarę aut segmentu wyżej. Miejsce z przodu - bez zarzutu. A co z tyłu? No nie oszukujmy się - Civic poprzedniej generacji miał z tyłu salonkę...
5,0
Wyciszenie
Do 130km/h słychać tylko koła. Do 160 km/h słychać też świst powietrza. Powyżej 160 - powyższe plus silnik. Ale nie jest to absolutnie wada :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście z klimą - 6,3; w trasie przy spokojnej jeździe - 4,8-5,0. Jak się go pogoniło zimą na niemieckiej autobahnie to połknął 7,0. Przegląd po 30 tys. km (materiały+robocizna) - niecałe 800 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dzisiaj patrzyłem na marzenie wielu - nowego Golfa GTD. Nówka z bogatym wyposażeniem i 170-konnym turbodieslem to wydatek ok. 110 tys.PLN! Za te pieniądze można mieć Bravo z takim wyposażeniem, turbodieslem 165KM z identycznymi osiągami oraz... nówkę Pandę!!! Mam coś dodać??
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przysmażona kostka łączenia reflektora prawego. Wymieniona na gwarancji. Poza tym nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d