Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

zadowolony, 15 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jego nadwozie jet ładne zewnątrz i wśrodku
5,0
Całokształt
Na przebieg 60 tyś i zadowolenie z posiadania auta aby tak dalej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik po tuningu moc 144KM moment obr.316Nm wcześniej był fajny teraz jest do tego auta wręcz idealny tuning przeprowadzony fachowo przez specjalistów od Fiata silnik kręci się aż do 5,5.tyś obr.a turbinka załącza się od 1600.obr./min.
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie wchodzą biegi a najlepsze jest to ,że jest ona bardzo elastyczna na każdym biegu mały minusik jedynie za długi skok lewarka ale to w sumie szczegół
5,0
Układ jezdny
Jak na auto kompaktowe i nasze drogi exstra.
Komfort
4,0
Widoczność
Wiadomo cena wyglądu i bezpieczeństwa
5,0
Ergonomia
Dla mnie ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wydajna ogrzewanie też.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczająco plus duży bagażnik
5,0
Wyciszenie
Naprawdę po tuningu jest jeszcze ciszej 190km/h i tylko szum opon i powietrza i na wolnych obrotach praca cichsza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na dystansie 400tyś.kilometrów zarejestrowane w trybie B oczywiście jazda mieszana z przewagą tras wyniosło 5,5l czego chcieć więcej po autostradzie nie przekraczając 120Km/h 4,5l
5,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę cena do wyposażenia i silnika w porównaniu do konkurencji extra no może Kia Ced się równa ceną ale jak kiedyś miałem okazję w niej posiedzież i poczuć smród plastików oraz zobaczyć miniaturowe przełączniki do szyb to dziękuję bardzo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawa ogrzewania lusterka lewego oraz wymiana tylnych lamp bo parowały.Odpalanie silnika zimnego przy dodatnich temperaturach sprawiało złe wrażenie tak jak ktoś to już opisał wcześniej ale jest na to rada a mianowicie nie odpalać od razu po zgaszeniu kontrolki świec żarowych a odczekać jeszcze ok.10s. jak one się dogrzewają i nie ma problemu to już taki mój patent zimą zbyteczny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d