Kupiłem Bravo za naprawdę dobrą cenę i nie żałuje tego wyboru. Wcześniej oglądałem różne modele ale za taka cenę (46 tys. zł) nigdzie nie byłem w stanie znaleźć auta tej klasy z takim wyposażeniem i z silnikiem wysokoprężnym.
Jak na razie auto spisuje się doskonale, oczywiście do drobnych detali można się przyczepić ale zdecydowanie więcej jest pozytywów niż negartywów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przesiadłem się z silnika benzynowego na diesla i trochę na początku było dziwnie ale nie trwało to długo. Silnik w Bravo jest elastyczny i ma naprawdę fajne osiągi. Przyśpiesza bardzo dynamicznie i jest cichy (oczywiście po rozgrzaniu). Po włączeniu się turbiny to już się robi \"rakieta\" i naprawdę nic więcej nie potrzeba.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Zero stuków, puków itd. Auto świetnie trzyma się drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki dość szerokie z przodu ale da się to przeżyć natomiast widoczność do tyłu bardzo ograniczona. Rekompensują to ogromne lusterka.
4,0
Ergonomia
OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.Grzeje, chłodzi w zależności od potrzeb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mało miejsca dla dryblasów ale ogólnie ok.Z przodu super.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie wyciszony rewelacyjnie. Silnik przyjemnie mruczy ale nie hałasuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali około 5-6 litrów co uważam za wynik bardzo dobry jak na ~1400 kg wagi samochodu.
Cena przeglądu po 30000 km to około 600 zł ( wg informacji z serwisu) a więc bardzo przyzwoita.
Co do napraw mam nadzieję, że nie będę musiał się przekonywać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 46 tysięcy nie było konkurencji na rynku dla auta wyposażonego w klimatyzację, elektrykę, silnik diesla 120 konny, bagażnik 400 l.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ramach gwarancji wymieniono cięgło otwierania drzwi kierowcy oraz odpowietrzono tylne lampy bo parowały.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]