Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

w_guzior13@op.pl, 16 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Samochodzik naprawdę ładny, ale Włosi potrafią projektować ładne samochody. Do tego oszczędny diesel i mamy sposób na sukces. W porównaniu do porzednich modeli Fiata ogromny skok na przód. Przede wszystkim jakościowy. Ma też kilka wad np. mocowanie belek dachowych (tragedia !!!). Nie dość że trzeba je zakładać przy otwartych drzwich (fajnie jak pada deszcz lub śnieg) to jeszcze łapy belek a zwłaszcza tylnej, skutecznie ocierają lakier. Konkurencja w tym zakresie poszła o duży krok do przodu. No ale cóż nie ma samochodów bez wad. Przynajmniej ja jeszcze o takich nie słyszałem ;)))
5,0
Całokształt
Jak za tą cenę i z silnikiem 1,9 multijet można powiedzieć że doskonale.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pierwszy rozruch na zimno fatalnie, wydaje się że za chwilę wszystko się rozleci. Później jest już tylko lepiej, lepiej i lepiej. Do 2000 obr. ospały ale powyżej jest super. Elastyczny i to najbardziej cieszy przy wyprzedzaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie czasami hacząca trójka było by jeszcze lepiej. Ale myślę że to choroba wieku dziecięcego ;)
4,0
Układ jezdny
W porównaniu do poprzedniego samochodu żadnych szumów od kół. Twardo zestrojone, nic nie buja. Dobrze trzyma w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bez zarzutu. Do tyłu wymaga przyzwyczajenia. Pasowały by czujniki cofania ale ich brak wynagradzają duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki. Jedyne małe ale to umieszczenie prędkościomierza. Gdyby go zamienić z obrotomierzem to było by znacznie lepiej, a tak jego wskazania skutecznie zasłaniamy sobie lewą ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim przypadku klimatronik dwu strefowy. Przy temperaturach w Chorwacji 34 st. doskonale dawał sobie radę. Fajna sprawa to mieszanie powietrza na wlotach.Zobaczymy jak będzie w zimie z ogrzewaniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu przy moim wzroście 183 cm bardzo dobrze. Z tyłu w porównaniu do Xsary Picasso wygląda to mikroskopijnie ale to przecież nie autobus. A wybór samochodu był świadomy.
5,0
Wyciszenie
I tu ciekawostka. Po rozgrzaniu silnika im szybciej jedziesz tym jest ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pozytywnie zaskoczony. Przy załadowaniu czterema osobami, bagażnik na full plus box na dachu średnia z trasy 5,9 l / 100 km. Trasa 3300 km, prędkości rzędu 120 - 140 km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena po upuście jak najbardziej ok oczywiście w tej kategorii samochodów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie po trzech miesiącach użytkowania wszystko działa bez zarzutu i oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo II Hatchback 5d