Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

r29, 16 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Tak naprawdę wszystko - auto na "F", a wygląda niesamowicie, jeździ niesamowicie i sprawuje się bez zarzutu... Cóż więcej trzeba?
5,0
Całokształt
Szczerze polecam. A najbardziej polecam kredyt Fiata 5x0 - znam wieeeeeeeeeele lepszych sposobów na wykorzystanie 75 tys. zł w gotówce. TEN kredyt to chyba najlepsza część samochodu :))
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy porannym rozruchu masz człeku wrażenie, że za chwilę silnik razem z maską i generalnie całym przodem pójdzie w ślad za promem Discovery - w kosmos - trzęsie, rzuca itp. I to jedyny w sumie minus. Potem jest już tylko lepiej: chodzi grzecznie na wolnych obrotach, kulturalnie przy przyspieszaniu, a przy większych prędkościach słychać już tylko szum powietrza i kół. Silnik ma fajnego kopa, jest elastyczny i bardzo oszczędny. Żadne tam porównywalne pojemnościowo Mondziaki, Passki czy Vectry nie dadzą przy starcie rady - bravo jest lżejsze, więc odchodzi ze startu zatrzymanego jak z procy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów zestrojona wzorowo. Trochę dyskutowałbym o precyzji operowania lewarkiem skrzyni, ale dramatu nie ma.
5,0
Układ jezdny
Nic dodać nic ująć. Na zakrętach jest jak przyklejony. Zawiecha twardawa - czuć drobne nierówności, ale dość sprężysta na większych wybojach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność przód-tył wynosi 8:2. Z przodu wyśmienicie (poza dość grubawymi słupkami przednimi), z tyłu martwe pola wielkości Pudziana...
5,0
Ergonomia
Nie mam uwag. Skrojone na miarę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
J.w. - żadnych minusów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm wzrostu, siedziałem i z przodu i z tyłu - wygodnie, bardzo wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Poza wstrząsającym rozruchem silnika - rewelacja.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieście, latem na chodzącej klimie - 6,1 l/100km; w trasie 5,5. Przy spokojnej jeździe w trasie, bez klimy, można bez problemu zejść do 4,5. Dla auta ważącego 1,4 tony z hakiem to "cóś pięknego"...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezszelestnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli po 3 miesiącach użytkowania (nawet intensywnego), przy przebiegu 12 tys. km, coś bym tu napisał, to byłoby chyba źle...

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d