Jak na pierwsze wrażenie - mimo wrodzonego ironicznego podejścia do życia - wad nie znaleziono...
Wrażenia
5,0
Silnik
MultiJet 1.6 16V JTD jest jak młody Tyson - ostry, wyrywny, ale kto wie co z
niego wyrośnie; za to 1.9 jest jak Hollyfield - porządnie w ryj dać może dać,
ale nie rwie się do byle mordobicia, bo z wiekiem wzrasta zapotrzebowanie na
święty spokój :)) Do obu panów mi daleko, jeśli chodzi o kolor skóry, ale JTD 8V 120 KM to jest to! Słychać diesla, czuć diesla, ale jak ktoś w dzieciństwie lubił huśtawkowy bezpieczny napęd taty, który panował nad przeciążeniem, to zrozumie to coś... Dla mnie bomba...
5,0
Skrzynia biegów
5-biegowa. Chodzi bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
17" calowe alufelgi i twarde zawieszenie nadają jak najęci: wjechałeś w dziurę, wjechałeś w pęknięcie, tory, jeża, patyk... To słychać, widać i czuć...
Komfort
3,0
Widoczność
Jak w Hollywood: Front - Oscar, tył - Malina. Martwe pole z tyłu z powodzeniem pozwoliłoby przez przypadek rozjechać Pudziana... A szkoda chłopa - polecam czujnik parkowania.
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna spisuje się wzorowo, ogrzewanie też.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulacja foteli w wersji wyposażenia 'Sport' jest spora. Tym niemniej nie widzę z perspektywy przestrzeni z tyłu różnicy w przestrzeni w kabinie między Grande Punto, a Bravo. Bravo jest szerszy, ale przestrzeń na kolana pasażerów z tyłu 'zgubiła' się chyba w 400 l. bagażniku.
5,0
Wyciszenie
Spodziewałem się diesla, przy którym nie da się szeptać. Aleeee nieeeee....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fakty: silnik niedotarty, miasto, rozkoszowanie się świstem turbiny na S1 i test ile fabryka dała na A4. Wynik dnia 6,9 l/100 ON. Dla mnie miodzio...
5,0
Stosunek jakość/cena
Dealer z ludzką twarzą istnieje - poszukaj.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Eeeee, no za krótko...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]