Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

mag001@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
2,31
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wnętrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : świece żarowe(brak ostrzeżenia), przekaźnik(nie mam pojęcia jaki w serwisie nie udzlelono mi info)
Układ hamulcowy : BArdzo szybko ścierające się klocki
2,0
Całokształt
Bardzo ładna linia zewnętrzna i naprawdę ciekawie zaprojektowane wnętrze. Niestety doskwiera znacząco brak schowków (w mojej wersji jest tylko jestem: pasażera). Serwis straszny, zero informacji. Samochód trzymali tydzień bez jakiegokolwiek kontaktu. Umawiali się na telefon następnego dnia dzwonili po 3.
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik jest bardzo mało elastyczny miałem taki sam w Lagunie II kombi i pracował o wiele lepiej. Silnik pracuje głośnio przyspieszenie jest prawie nieodczuwalne. Po przejechaniu ok 12 tyś. samochód zaczął dymić przy uruchamianiu i bardzo głośnio pracować. Okazało się że wystąpiły w pół rocznym samochodzie wystąpiły 4 usterki silnika, na tyle poważne że tydzień stał w serwisie(niestety nie wiem co się stało bo serwis takich informacji udzielić mi nie chciał, jedyne co wiem ze nastąpiła awaria świec żarowych)
2,0
Skrzynia biegów
Dość długi skok biegów już parę razy zdarzyło mi się "przytrzeć" biegi co w innych samochodach raczej się nie zdarzało.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie i układ kierowniczy są bardzo słabe samochód kładzie sie na zakrętach niewiarygodnie. Już parę razy miałem wrażenie że będę dachował.. Słaba przyczepność układ kierowniczy nie dokładnie oddaje drogę.
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra widoczność przednia szyba duża zapewniająca dobrą widoczność oraz naprawdę spore lusterka boczne. jak na tak mały samochód można zobaczyć wszystko. Widoczność ograniczają boczne słupki oraz kiepska widoczność we wstecznim lusterku przez małą szybę.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód bardzo szybko się nagrzewa dobrze rozplanowane nawiewy.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość mało miejsca niestety w wersjach uboższych brak podłokietnika co doskwiera szczególnie w dłuższych trasach. Bieg wsteczni jest tak ustawiony że pasażer musi zabierać nogi. Bardzo mało miejsca z tyłu jak na taki samochód. Mam ponad 1,90 i za mną mało kto się zmieści.
3,0
Wyciszenie
Dość głośna praca słabe wyciszenie, przy klimatyzacji słychać jak silnik pracuje.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście potrafi palić od 8 do 10 litrów. Co jak na taki samochód uważam za mizerny wynik (Wrocław 10 w porywach do 10,5; Warszawa 7-8). W trasie pali ok 6-7l. Na szczęście jeszcze nie musiałem odwiedzić serwisu także nie podam cen.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można mieć naprawdę ciekawy i nie awaryjny samochód z bogatszym wyposażeniem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechaniu 12 tyś km. nawalił silnik, co jest dość nie spotykane. Dodatkowo szykuje się wymiana tarcz ponieważ za szybko się zużywały.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d