ciut za długi skok dżwigni zmiany biegów za to przełożenia rewelka na 1 biegu od 0-40
na 2 biegu od 15-80 na 3 biegu od 40-120
na 4 biegu od 40-160 na 5 biegu od 60 -200
jak na disla super.
4,0
Układ jezdny
bardzo fajny sprężysty a zarazem komfortowy
dobrze trzyma się drogi mały minus za nierówności poprzeczne.
Komfort
4,0
Widoczność
dla mnie ok jeżdziłem cięźarówkami to i tak cofam na lusterkach zresztą za wygląd auta
trzeba pójść na kompromis.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką można powiedzieć obsługa intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super szybko chłodzi i grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mniej ale za to bagażnik w miarę duży.
5,0
Wyciszenie
wdaje mi się że na tą klasę samochodu
ok.ja nim robie tylko trasy i jest cicho od silnika i zawieszenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak wspominałem robię tylko trasy bo na miasto mam cienkiego 900 i muszę przyznać że zużycie paliwa jest niskie w sotsunku do masy pojazdu i prędkości.
3,0
Stosunek jakość/cena
dobra cena na tle konkurencji i wyposażenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
gdy jest zimny podczas kręcenia kołami na postoju skrzypi przekładnia kierownicza chyba mało jest w niej środka smarującego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]