Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

krzysztof.kohut@gmail.com, 16 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Swietnie sie zbiera i niewiele jak narazie pali.
5,0
Całokształt
Dlugo szukalem samochodu dla siebie. Chcialem ladny samochod- z charakterem, ekonomiczny i moze troszke sportowy. Ma sie prezentowac jezdzic doskonale i parkowac w miescie bez problemu a jednoczesnie miec spory bagaznik.. Ten samochod to ma wiele ludzi sie juz pyta czy to fiat.. jak sie jezdzi itd.
Wrażenia
5,0
Silnik
To 2 diselek moj. Dci w megance niestety bardzo malo kulturalnie pracuje, dosc ciezko wchodzilo na obroty choc palilo mniej. Ale mysel ze to kwestia iz nie do konca dotarty jest ten fiacik obecnie. Ale elastycznosc znakomita, swietnie wchodzi na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Mysle ze bardzo dobrze choc troszke za duze skoki moze to odczuwalne jest przy redukcji..
5,0
Układ jezdny
Twardy ale jednoczesnie dosc komfortowy. Nie mialem okazji go wyprobowac na suchych drogach ale ogolnie bardzo dobrze jezdzi i bez esp.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc dobra, do przodu ok choc dosc duze przednie slupki troszke przeszkadzaja.. do tylu dzieki lusterka dobrze choc.. ciezko dosc wyczuc odleglosc..
5,0
Ergonomia
Miejsce pracy bardzo dobre, wszystko tam gdzie powinno byc, gorzej z dostepen do schowka przed pasazerem dla niezbyt wysokiego pasazera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Narazie jezdze tylko w zimie i to wsumie kilka dni i.. Jest wszystko ok choc dzis mialem cala zamarznieta przednia szybe ale strasznie dlugo sie odmrazala.. to minus troszke..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Narazie tylko prowadze.. byla dopiero jedna pasazerka i sobie bardzo chwalila wiec.. mysle ze wszystko ok.
5,0
Wyciszenie
Dla mnie rewelacyjne jak na disla mam porownanie z golfem IV i meganka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie jestem w szoku.. jezdze pol na pol w miescie i mam ok 6,1l/100 na komputerze.. Dla mnie to malo bo nie lubie jezdzic wolno.. a to silnik na dotarciu i zimno jest wiec powinno byc wieksze spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja kupilem auto demo z przebiegiem 700km.. Uwazam ze wszystko jest bardzo dobre, jakosc, cena, ogolnie caloksztalt. Byle bym nie musial nigdy korzystac z gwaracji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie wszystko jest ok choc mam kilka malych uwag. 1. Latwo sie ubrudzic cos chcac wyjac z bagaznika.. najpierw rece by otworzyc a potem jeszcze trzbe cos wyjac z bagaznika no i oprzec sie praktycznie trzeba za kazdym razem o zderzak.. wiec ubrudzic sie da latwo, no i przydaly by sie tam jakies haczyki czy cos do uporzadkowania bagaznika. 2. juz pisalem o tym ale schowek przed pasazerem jest duzy, fajnie ze chlodzony ale z miejsca kierowcy dosc trudno dostepny. 3. Troszke dlugo sie w zimie nagrzewa ale dobrze ze najpierw silnik jest nagrzany- przydaly by sie dodatkowe nagrzewnice.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d