Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

jj, 16 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : patrz wyżej
5,0
Całokształt
Świetny kompakt: - wygląd (jest piękny zarówno na zewnątrz jak i w środku) - silnik (mocny i ekonomiczny) - wyposażenie (mam wszystko o czym marzyłem) - warunki zakupu (genialny kredyt 5 lat bez odsetek - nawet mając gotówkę warto go zaciągnąć - dlaczego? pomyśl) - gwarancja (3 lata bez ograniczeń = 3 lata totalnego spokoju) - jakość (użyte materiały oraz jakość montażu są na bardzo wysokim poziomie, to widać i czuć)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedna z podstawowych zalet tego auta - nowoczesny, mocny i ekonomiczny diesel. Daje sporo frajdy z jazdy. Dobrze reaguje na przyciśnięcie pedału gazu. Turbo-dziura wyczuwalna do ~1800 rpm. Powyżej jest bardzo dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Działa precyzyjnie, biegi wchodzą dość łatwo, ale z wyczuwalnym oporem (nieco większym niż w wersji 6-biegowej). Przełożenia dobrane optymalnie (jak dla mnie).
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutów. Spory opór wyczuwalny na kole kierownicy (mimo elektrycznego wspomagania) pozwala dobrze wyczuć co dzieje sie pod kołami. Po włączeniu opcji CITY jazda na parkingu, czy w krętych uliczkach staje się czysta przyjemnością.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie OK. Przód, boki i tył (we wstecznym lusterku) są dobrze widoczne. Szerokie słupki tylne rekompensują duże lusterka boczne. Jazdę na wstecznym ułatwiają mi czujniki.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i łatwo dostępne. Możliwość ustawienia optymalnej pozycji kierowcy i pasażera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja działa bardzo dobrze. Nie mam uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonałe auto dla dwóch osób (w moim przypadku). Ale jazda we czwórkę nie stanowi najmniejszego problemu - sprawdziłem na dłuższych trasach.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Praca silnika jest słyszalna, ale nie natarczywa. Porównywałem pod tym względem różne samochody klasy kompakt - Bravo II jest w czołówce (pomimo diesla). Przy prędkościach rzędu 100km/h w samochodzie słychać tylko szum wiatru i ew. odgłosy opon (przy zimówkach).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel jest oszczędny i tyle. Przeglądy są wykonywane co 30 tys. km - czyli bardzo rzadko. Ich ceny, jak się dowiedziałem, są konkurencyjne w porównaniu z innymi markami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to tanie auto, szczególnie w wersji którą nabyłem. Ale to co FIAT oferował mi za te pieniądze przebijało oferty konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d