Karoseria
: Piękne auto na zewnątrz i w środku (szczególnie pakiet sportowy)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Mój pierwszy diesel, rewelacja, tylko ta dziura poniżej 1800obr.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów, wszystkie biegi wchodzą gładko
4,0
Układ jezdny
Ok, na felgach 17´´ prawdziwy komfort odczuwa się na autostradzie, albo na świeżo wyremontowanych drogach. Na ´normalnej´ drodze trzeba trochę zwolnić.
Komfort
5,0
Widoczność
Z czujnikami cofania i super lusterkami nie ma się czego obawiać
5,0
Ergonomia
Super, chociaż w Stilo podłokietnik pozwalał na oparcie na nim prawej ręki trzymając jednocześnie kierownicę, tu jest to niemożliwe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa działa rewelacyjnie, chłodzenie i grzanie, tylko też wydaje mi się że w Stilo obieg zamkniętej cyrkulacji powietrz włączał się trochę rzadziej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby podróżują bardzo wygodnie
5,0
Wyciszenie
Radio cicho gra, lekki szum wiatru i mruczenie silnika, można rozmawiać półgłosem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskoczeniem dla mnie było autostradowe zużycie paliwa, im szybciej się jedzie tym korzystniejsze w porównaniu do Stilo 1,6 benz. Średnie książkowe zużycie trudne do osiągnięcia, tym bardziej, że prawa noga...
4,0
Stosunek jakość/cena
W Stilo w standardzie było bardzo dużo opcji, w Bravo za każdą opcję trzeba dopłacać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie b.z.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]