Karoseria
: Jakość wykonania wnętrza, wyciszenie, komfort jazdy i dynamika pojazdu
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, w trasie jadąc 90-140 prawie nie trzeba redukować z V biegu. Przyśpieszenie i elastyczność tego 120 konnego silniczka jest bardzo dobre. Trzeba nauczyć się ruszać (szybko) - jak w każdym turbo dieslu
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko pięknie chodzi
5,0
Układ jezdny
Jak na razie jeździ się wspaniale i pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu bardzo dobra widoczność w zasadzie jak u konkurencji, z tyłu jest nieco gorzej - sportowy wygląd kosztuje. Bardzo dobre lusterka boczne niwelują nieco gorszą widoczność do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, jest bardzo fajnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie działa wentylacja, klimatyzacja automatyczna jest wręcz rewelacyjna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu, kierowca ma warunki komfortowe, z tyłu jest wystarczająco dużo miejsca nawet dla wysokich pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Naprawdę bardzo wyciszone wnętrze bez względu na prędkość
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie w mieście pali mi 7-8l, na trasie poniżej 6l/100 km, przy bardzo dynamicznej jeździe na trasie max 6,5-7,0 l/100km (120 -170 km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie za wcześnie na ocenę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie by o tym mówić
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]