Szukaj

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012

Podsumowanie 160 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,30
średnia ocena z 160 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
91%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012

3,3
~D3miss
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Kupiłem auto bezpośrednio od pierwszego właściciela w Niemczech. Autem zrobiłem 80 tys. km, więc nie jest to jakiś duży przebieg jak na auto w dieslu, ale przez ten czas niestety przypadły na mnie konieczne już naprawy związane z eksploatacją: wymienienie kompletu sprzęgła z dwumasem, wymiana sprężarki od klimatyzacji, naprawa większości elementów układu wydechowego (wymiana EGR, regeneracja DPF, wymiana elementów wydechu + tłumika,...
4,8
~Gaspar77
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jeżdziłem autem 11 lat i piszę ocenę już po jego sprzedaży i przy jeździe innym autem. Auto bezawaryjne. Poza kosztami eksploatacyjnymi- klocki, akumulator, rozrząd jedyną niespodzianką i usterką był przepływomierz, który z jakiegoś powodu był przypchany liśmi i generował błędy przepływu. Wymiana tania i wykonana samemu ze względu na banalność naprawy. Podobnie wymiana opraw oświetleniowych - łatwa do wykonania samemu a oprawy palą się bardzo...
4,9
~Marek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Mam bravo 1.9 88kw/120km 2007 Emotion. Kupiłem je w lutym tego roku jako pierwszy samochód. Poprzednia właścicielka sprowadziła go z Włoch i po roku sprzedała mi. Cena zakupu to było 10k , ale na tym się nie skończyło :) Pierwszym zabiegiem jaki przeprowadziłem to przyciemnianie szyb dobra folia 85% pochłaniania światła 460zł. Natomiast pierwszą akcją serwisową było wymienienie rozrządu,pompy wody, przednich hamulców cena za tą usługę u...
3,9
~Andrzej
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto kupiłem jako nowe z salonu w 2008 roku. Wymieniłem kilka dni temu rozrząd i tak spojrzałem w historie zamówień części, jakie do tej pory kupiłem do mojej bravki (zaopatruję się tylko w tym jednym sklepie internetowym, więc mam historię zakupów) i tak: 1. 2012 - Zestaw paska rozrządu + pompa wody 2. 2012 - Zestaw paska wielorowkowego 3. 2013 - zawór EGR 4. 2014 - chłodnica 5. 2015 - komplet świec żarowych 6. 2017 - Łącznik...
4,7
~Kacper
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto nigdy mnie nie zawiodło. Żadnych usterek poza zmianą opon, akumulatora, klocków itp. Standardowe wynikające z bieżącej konserwacji. Osiągi przyzwoite zważywszy że to tylko 120 KM. Jedyny mankament to mały bagażnik. Kiedy urodziło mi się dziecko i trzeba było wozić wózek było ciasno. Poza tym auta nie zmienię jeszcze na pewno kilka lat. Acha plusem tego auta jest to że wiele napraw można wykonywać prosto we własnym zakresie. Wymiana...
4,0
~kawonzsuetam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Dobry samochód dla doświadczonych kierowców, absolutnie nie polecam na pierwszy samochód. Turbo-dziura nie ułatwia poruszania się w jakichkolwiek warunkach i należy o niej pamiętać zwłaszcza w mieście i podczas wyprzedzania. Parkowanie jest utrudnione ze względu na niezbyt dobrą widoczność i duży promień skrętu. Po nabraniu wprawy i przyzwyczajeniu można docenić zadowalającą dynamikę układu napędowego i rewelacyjne prowadzenie, a także niskie...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto to typowy przeciętniak segmentu kompaktów. Nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym na tle konkurencji, ale ma jeden podstawowy atut: niskie koszty eksploatacji w połączeniu z dość łatwą możliwością trafienia na krajowy, zadbany i nie zajeżdżony egzemplarz w atrakcyjnej na tle konkurencji cenie. Przestronne nadwozie i dobre wyposażenie w połączeniu z niską usterkowością powodują, że minusy auta schodzą na dalszy plan. Krótko mówiąc, to auto...
4,0
~Jarek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
nadszedł czas podsumowania i mimo podsumowań które są już na tym forum i po części szkalują ten egzemplarz, to moje podsumowanie nie będzie aż tak niesprawiedliwe dla tego auta, bo nie mam ku temu podstaw. Kupiłem bravo w 2007 nowiuśkie, prosto z salonu i byłem/jestem dalej królikiem doświadczalnym. Auto nowe, niesprawdzone, bez żadnych opinii, tylko kilka artykulików "dziennikarzy" znających się na autach tak samo jak 90% Polaków....
4,2
~Robert
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
płaciłem w salonie 58 tys. w 2007 wg., mnie mogłoby być 50 tyś. i było by doskonale, jednak całokształt jest pozytywny. Samochód wygląda atrakcyjnie, dobrze się nim jeździ, dla kierowcy i pasażera miejsca jest bardzo dużo, natomiast z tyłu gorzej, ale ja z tyłu nie siedzę :) Jedyna usterka to zawór EGR, więc jak na 5 letnie auto przy przebiegu wynoszącym ponad 200 tyś.km., to jest drobnostka. Spalanie średnie w mieście 6.3 to chyba dobrze, co...
4,7
~r29
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto mimo iż ma już swoje lata, jest po prostu po włosku piękne. Posiada obszerne i wygodne wnętrze z jednym z największych bagażników w klasie (400 l). Silnik trwały, oszczędny i dynamiczny; zawieszenie po 100 tys.km nie stuka, nie dzwoni, nie trzeszczy. Żadnej rdzy, łuszczenia się lakieru, trzeszczenia plastików, napraw, usterek i akcji serwisowych. 10 sek do \"setki\", Vmax 200km/h, spalanie w granicach 5,5 l ON/100 - czy można chcieć...
Fiat Bravo II Hatchback 5d