Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Bogusław, 5 lat temu
Silnik 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Silnik wycieraczek
4,0
Całokształt
Nie byłem do końca przekonany do niego ale z czasem zaczynam doceniać całokształt , ładna bryła która wciąż prezentuje się nowocześnie, wnętrze bardzo przyjemne, komfortowo się prowadzi, spalanie w cyklu mieszanym nie przekracza 6 litrów
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla tej masy wydaje się optymalny, nie mam porówna do pozostałych wersji wysokoprężnych, delikatna turbo dziura do 1400 potem przyspiesza bardzo przyjemnie nawet na 6 biegu, pali bez problemu, na zimnym głośniej klekocze, dpf wypala się mniej więcej co 300 km
4,0
Skrzynia biegów
6- cio biegowa, na co dzień co najwyżej wrzucam 5 bieg, nie jest idealna ale mogłoby być lepiej, trochę huczy 3 i 4 bieg przy przyspieszaniu, po odpuszczeniu gazu znika, przy nierozgrzanym niektóre biegi wchodzą trochę z większym oporem, wymiana oleju niewiele pomogła
5,0
Układ jezdny
Przyjemny i sprężysty, świetnie hamuje, pomocna funkcja Hill holder przy ruszania ze wzniesień
5,0
Karoseria
Jak na 11 lat blacha zdrowa, na masce trochę odprysków, przednia szyba ma sporo drobnych rys od wycieraczek
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu ok chociaż słupki A troch szerokie, tył niestety z ograniczona widocznością ale szerokie lusterka i czujniki cofania bardzo pomagają
4,0
Ergonomia
Właściwie nie mam zastrzeżeń, przyjemna w dotyku kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, podłokietnik regulowany tylko w poziomej, dla mnie mógłby być wyżej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem chłodzi prawidłowo, w zimie grzeje ale trzeba trochę odczekać zanim silnik się rozgrzeje szczególnie przy siarczystych mrozach, słabo grzeje stopy ale nie jest to problem nawiewu a kratek które kierują ciepłe powietrze trochę obok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu komfortowo, kokpit przy prawym kolanie to twardy plastik która jest mało wygodny dla prawego kolana, pomogło przyklejenie kawałka gąbki i jak ręką odjął , w punto był identyczny problem , z tyły nie przebywam
4,0
Wyciszenie
Oczekiwałem że będzie lepiej, silnik powyżej 2 tys obrotów jest już słyszalny, wyciszenie podwozia akceptowalne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na plus
5,0
Stosunek jakość/cena
Właściwie ma wszystko do komfortowego przemieszczania się, moim zdaniem warto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szykuje się naprawa silniczka wycieraczki przedniej , czasami podczas dłuższej jazdy w deszczu wycieraczki przestają działać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d