Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Tata, 9 lat temu
Silnik 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 84 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Miłe zaskoczenie, absolutnie nie żałuję, dla mnie rewelacja, zestawienie wyposażenia, silnika z jego dynamiką i oszczędnością, cenami części, komfortem, jakością wykonania - versus cena zakupu samochodu z 2giej ręki - nie do pobicia! Wersja Sport posiada piękne wnętrze i dodatki karoserii dodające tego czegoś w samochodzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny, choć łatwo u mnie nie ma. Jazda bardzo dynamiczna, silnik po chipie i po usunięciu "ekologii" DPF i EGR sprawuje się świetnie, moc wzrosła do 150km a moment do 380nm, zero dymienia, mega elastyczny, średnia zbardzo dynamicznej jazdy 50/50 miasto/trasa na poziomie 7L. Nieco za głośny, ale to juz chyba sprawa wyciszenia kabiny, nie samego silnika
5,0
Skrzynia biegów
Jedyna słuszna w tym aucie, czyli 6 biegów. Brak zastrzeżeń, może jedynie kwestia wybieraka, który lubi ciężej pracować po długim przebiegu w upale, trzeba przesmarować tuleje raz na jakiś czas i jest super
5,0
Układ jezdny
bez zastrzeżeń, fajnie się prowadzi w zakrętach na obniżonych sprężynach (wersja Sport) i kołach 17". Bardzo tanie części do zawieszenia i mało skomplikowane zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort jazdy dobry, nie jest to limuzyna, ale coś za coś, właściwości jezdne dla mnie to rzecz ważniejsza od komfortu zawieszenia. Widoczność słaba, zwłaszcza chodzi o szerokie słupki przednie i małe okno z tyłu, ale czujniki cofania załatwiają częściowo sprawę
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń, wszystko jest tam gdzie ma być. Dla mnie głupotą jest tylko sterowanie tempomatem z manetki. Dużo wygodniejsze było by gdyby był na kierownicy. Brakuje mi sterowania radia z kierownicy, bo małe pokrętło głośności sprawia czasem problem (w rękawiczkach)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj mogłoby być lepiej - klimatyzacja działa dużo słabiej niż np w Fordzie, mimo że to niby auto ze słonecznej Itali, podobno TTTM... Ogrzewanie już lepiej, dzięki dodatkowej grzałce PDC, w mrozy w miarę szybko robi się ciepło. Jednak nie obraziłbym się na podgrzewane fotele :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu rewelacja, z tyłu gorzej, jestem wysoki i przy odsunietym fotelu, za mną szału nie ma. Wygodne auto do podróżowania w 4 osoby. Fajny komfort dla pasażerów z tyłu - nawiew klimatyzacji, podłokietnik z uchwytem na kubki.
4,0
Wyciszenie
na średnim poziomie, mogło by być lepiej. Do 140-150 na autostradzie jest znośnie, powyżej słychać wiatr dość mocno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie, małe spalanie, brak poważnych awarii, jestem bardzo zadowolony
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma konkurencji, jeżeli chodzi o auta używane! Może jakiś francuz, ale tutaj z awaryjnością może być dużo gorzej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez większych zastrzeżeń, raz spalił mi się silniczek zamka centralnego, rozszczelniła się chłodnica, padł regulator obrotów wentylatora klimy. Chyba tyle, więc nie źle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak! i niech tak pozostanie!

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d