Silnik
: niby malej pojemonsci i 120KM mocy to robi swoje dzieki turbinie o zmiennej geometri duzy moment obrotowy 300 NM tyle co 1.9 tdi 140 KM ktorego robie jak chce
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobry mocny z turbina o zmiennej geometri lopatek z dpf-em nie mam problemu wystarczy raz na tydzien pojechac w mala traske tzn jechac powyzje 50km/h ponad 2.100 obrotow i sie wypala wiec kontrolka jeszcze nigdy sie nie zaswiecila madry system sprawdzajacy lepkosc oleju przy dpf ktory informuje kierowce o wymianie oleju choc przebiegiem sie nie zbliza do wymiany ale za to silnik jest smarowany czystym olejem narazie raz przy 15 tys km pojawil mi sie komunikat wymiany oleju koszt oleju do 1.6 multi-jest z dpf (lepszy drozszy olej) 5 litrow oleju fiata 150 zl w ASO FIAT w sklepach zajmujacych sie sprzedaza czesci plynow itd 2 litry oleju 150 zl, vw z 1.9 tdi 140 KM robie bez obciazania silnika do 3 tys wystarczy i bravo plynie na przod
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra skrzynia biego wygodna w zmianie przelozen
5,0
Układ jezdny
zawieszenie rewelacja sportowo-komfortowe ostre zakrety to przyjemnosc w trakcie prowadzenia tego samochodu przy wiekszych predkosciach ( moze wpasc w poslizg bardziej nazawal bym to delikatnym uslizgiem na 1-2 sek przy duzych predkosciach tak jak testowali redaktorzy np tvn turbo)
Komfort
4,0
Widoczność
dobra widocznosc w okolo
5,0
Ergonomia
wszystko dobrze umieszczone na swoim miejscu gdzie powinno byc
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobre ogrzewanie plus nawiew na tylnie siedzenia i klimatyzowany schowek co w ciagu 20 min wyciagamy chlodny napoj, 16 C w zimie wystarcza by nie byc przeziebionym po wyjsciu z samochodu na duze mrozy, przy -25 nagrzal sie silnik po przejechaniu okolo 5 km wiec jest w normie klima bardzo dobrze chlodzi i nie ma z nia jakich kolwiek problemow ,system A&S automatycznego systemu obiegu powietrza to rewelka nigdzie w innej marce tego nie widzialem cale zanieczyszenie z wydechu np ciezarowek autobusow nawozow do uprawy itp leci prosto do filtra kabinowego lub kto woli klimatyzacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest w porzadku jak dla wysokich osob majac 190 cm nawet z tylu siedzenia przednie sa tak zaprojektowane ze osoby siedzace na tylnej kanapie nie wciskaja w fotel kolan i siedza wygodnie z tylu
4,0
Wyciszenie
dobre wyciszenie slychac silnik na wyzszych obrotach silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo niskie spalanie koszty przegladow miedzy 400-700 zl
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic mi sie nie dzialo z samochodem wiec nie mam co napisac po za plastikami kolo radia ale zglosilem na gwarancji poprawili i juz jest spokoj
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak powaznych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]