Prawdopodobnie najlepszy osobowy fiat, jaki dotychczas powstał w tej firmie
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesle to największy atut Fiata. Do kultowych 1.9 JTD/MTJ można dołączyć 1.6. Malutki minusik - czasem dolewam oleju. Poza tym 123 tys km bezproblemowej jazdy. Tylko rozrząd, wymiany filtrów i raz wymiana chłodnicy (nowa 140 zł).
5,0
Skrzynia biegów
Świetna manual 6-biegowa. Dobrze pracuje mimo upływu lat.
5,0
Układ jezdny
Radykalna poprawa w stosunku do Stilo, a szczególnie Punto. Po zamontowaniu 17-calowych alu, wyśmienita przyczepność. Oczywiście kosztem odczucia nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Czuć komfort jazdy.
5,0
Ergonomia
Proponuje pojeździć Audi A3 lub Meganką i następnie wsiąść do Bravo. Różnicę poczujecie od razu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mało miejsca, za to bagażnik 400 litrów. Wozek dziecięcy po złożeniu wchodzi z kołami.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmiesznie tanie części. Duży wybór używanych. Nawet na szrotach leżą części w dobrym stanie. Dlatego wolę psujące się raz na 3 lata Bravo i naprawę za 200 zł niż rzekomo bezawaryjne japońce.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tipo wyszło jeszcze korzystniej, ale 10 lat temu tylko Bravo i Panda, ewentualnie Dacia Logan.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnio często. Śmiesznie tanio.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowałem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
[l/100km]