Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

pabloiat, 11 lat temu
Silnik 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Skuteczne hamulce.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Kiepskiej jakości montaż elementów wnętrza.
3,0
Całokształt
Z jednej strony przeciętny zwyczajny samochód bez szczególnych zachwytów, a z drugiej wciąż jednak bardzo atrakcyjny wygląd. Przeciętny nie znaczy zły.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to współczesny diesel - oszczędny i w miarę dynamiczny, jednak turbodziura jak dla mnie zbyt wyczuwalna. Diesel Forda/PSA 1.6 pracuje znacznie przyjemniej.
1,0
Skrzynia biegów
Kiepska. Haczy, pracuje cieżko i jest beznadziejnie zestopniowana - zapomnijcie o jeździe na 6 biegu 80km/h i przyspieszaniu. Jak na diesla bardzo często trzeba redukować biegi .. poza tym gałka dźwigni biegów się poluzowała:/
3,0
Układ jezdny
Przeciętnie - nie znaczy źle, ale rewelacji też nie ma. Dobre hamulce!
Komfort
4,0
Widoczność
Do widoczności nie ma się co przyczepić - jak w każdym nowoczesnym samochodzie są pewne ograniczenia wynikające z obłych kształtów karoserii ale jest OK.
3,0
Ergonomia
Fotele bardzo twarde - dla jednych wada, dla innych zaleta. Dla mnie wada. Obsługa radia średnio wygodna, w tej wersji bez obsługi z koła kierownicy. Do obsługi wentylacji trzeba się dość mocno nachylić. Korek wlewu paliwa na kluczyk! Jak w Fiacie Uno. Z zalet - bardzo fajne spryskiwacze mgiełkowe i ogólnie akceptowalna wygoda wnętrza. Materiały wykończeniowe - kwestia gustu. Dla mnie zbyt \"śliskie\".
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje OK, ale za to hałas wydobywający się z wentylatora moze irytować.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, ogólnie dość wąskie wnętrze. Z tyłu przecietnie. Bagażnik dość skromny.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spokojna trasa - ok 5 litrów. Szyba trasa autostradą tak do 7 litrów. Ogólnie standard diesla czyli oszczędnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jako nowy mógłby być parę tys tańszy ale i tak nie jest źle. Na plus przeglądy co 35tys km.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elementy wnętrza sie luzują i hałasują. Nie działa juz podświetlenie panelu klimatyzacji a schowek zamyka się z dużymi oporami. Hałas z tylnego koła (prawdopodobnie łożysko). Tylna wycieraczka też się poluzowała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d