Fiat Bravo to jedno z najbardziej efektownych aut w swojej klasie, zwłaszcza w pakiecie \"Sport\" piękne 17-sto calowe felgi, chromowane dodatki, listwy progowe+spojler, blue&me i wiele innych udogodnień. Nowoczesna jednostka napędowa 1.6 diesel jest bardzo dynamiczna i przy tym zadowala się mało ilością paliwa, średnio 5,5 l/100. Auto jest dopracowane, nic w nim nie trzeszczy, materiały,deska rozdzielcza sprawiają wrażenie solidnych i dobrze spasowanych. W tej kategorii cenowej jest to bardzo dobra propozycja. fiat zrobił na prawdę krok w przód wypuszczając nowe bravo z czystym sumieniem mogę polecić te auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest dobrze wyciszony, zwłaszcza porównując go do jednostek VW. Przyśpieszać zaczyna od 1500obr/min, jest bardzo elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna skrzynia 6-biegowa, na zimnym silniku czasami bieg wsteczny ciężko wchodzi.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu, bardzo duże lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu,jedynie z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi.(auto jedno z największych w swojej klasie)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest na bardzo dobrym poziomie, trasa 4-5 l natomiast w mieście do 6l. Koszty przeglądów są umiarkowane, przeglądy w ASO co 30tys km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana łączników stabilizatora przy 65000tys km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
[l/100km]