Zawieszenie
: Myślałem, że zawieszenie będzie dość miękkie a tu niespodzianka... trochę boję sie jak założe niskoprofilowe 17 na lato
5,0
Całokształt
Ogólnie jazda tym autem bardzo mnie cieszy i mam nadzieję, że długo sie to nie zmieni.
Wygląd...no cóż widać, że to włoskie auto... moim skromnym zdaniem nie ma ładniejszego kompaktu:) Polecam pakiet sport naprawdę dodaje charakteru do tego autka, a pozatym środek jest dużo ładniejszy, niż w zwykłych modelach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciężko coś powiedzięć po 2000 km, ale generalnie jestem bardzo zadowolony, silnik dość żwawy jedynie co może troszkę denerwować (szczególnie osoby posiadające wcześniej benzyniaki) to dość głośna praca silnika
4,0
Skrzynia biegów
Początkowo miałem problem z wrzuceniem wstecznego ale teraz juz nie ma żadnego problemu
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się super... świetne wspomaganie kierownicy (city) które wyłącza się automatycznie powyżej 20 km/h.
Narazie nigdzie nie goniłem nim specjalnie ale przy 150 km/h auto zachowuje się bardzo spokojnie
Komfort
3,0
Widoczność
Nie da sie ukryć, że w bravo widoczność do tyłu jest dość słaba... ale za to ma duże lusterka boczne:)
4,0
Ergonomia
Jakość materiałów i ich wykorzystanie naprawdę na najwyższym poziomie. Brakuje mi jedynie schowka na tylnej kanapie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bravo jak tylko silnik osiagnie odpowiednią temp. bardzo mocno grzeje. Duży plus za nawiew dla pasażerów z tyłu oraz za klimatyzowany schowek
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca... z tyłu już gorzej ale nie, aż tak źle jak piszą w różnych artykułach.
4,0
Wyciszenie
Gdy perełka jest zimna słychać, że to diesel, gdy się zagrzeje na trasie jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwsze tankowanie głównie trasa 7 litrów, drugie 6,7, trzecie również głownie trasa 6,3
Mam nadzięje na jeszcze lepszy wynik i wydaje mi się to być realne:)
Dzisiaj na odcinku 130 km przy spokojnej jeździe autko wskazywało 4,2 litra/100 aczkolwiek komputer przekłamuje o jakieś 0,4 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
Dużo poświeciłem czasu na analizę stosunku ceny do jakości i jestem przekonany, że dokonałem odpowiedniego wyboru. Ciężko jest kupić auto z silnikiem diesla o sportowym charakterze poniżej 60 tys.
Warto kupić szczególnie na przełomie roku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko cos napisać po 2 tys, mam nadzięje, że taka ocena pozostanie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co spokój:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
[l/100km]