Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Tadeusz Spokojny, 15 lat temu
Silnik 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mam nadzieję, ze spalanie troche się obniży, natomiast co do kultury pracy i jego osiagów 5+.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Trochę za niski prześwit z przodu. Trzeba uważać.
5,0
Całokształt
Fiat zrobił ogromny krok do przodu. Uważam, ze ten model jest lepiej wykonany od konkurencji. Bardzo dobrej jakości materiały wykończeniowe. Dokładne pasowanie i widoczna dbałość o montaż. Oczywiście, ale to już cecha włoskich aut, są miejsca w których widać, ze coś zostało nie do końca przemyślane. Np. zaprojektowanie podnośnika do kół ( niepraktyczny )lub umieszczenie tylnego amortyzatora ( stare rozwiązanie ). Jednym słowem udało się to auto Włochom - brawo dla Bravy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja. Do jazdy po mieście - Rewelacja. Do jazdy na trasie - bez maksymalnego obciążenia - Rewelacja. Pojazd w pełni obciążony, na trasie jest za ciężki dla tego silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą z lekkimi oporami. Jeżeli bieg wrzuca się \" spokojnie \" jest ok. Natomiast gdy biegi wbijamy dynamicznie skrzynia \" haczy \".
4,0
Układ jezdny
Auto jest lekko nadsterowne. Zestrojenie zawieszenia powoduje, że pojazd na nierównej nawierzchni często wpada w drgania. Ale ogólnie zdecydowanie lepiej niż w Oplu którym jeździłem.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie boczne słupki lekko ograniczają widoczność do przodu. Trzeba zachować, szczególnie w mieście, ostrożność. Rewelacyjne lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć. Wszystko pod ręką. Idealnie można wyregulować położenie foteli i koła kierownicy. DUŻY PLUS
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna - działanie bardzo dobre. Ogrzewanie i przewietrzanie pojazdu - bez zastrzezeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osoby7 podróżujące z przodu - miejsca bardzo dużo. Osoby dorosłe z tyłu - ciasno. Dzieci z tyłu - OK.
5,0
Wyciszenie
Jak na Multijeta ( diesel CR ) bardzo dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze chociaż liczyłem, ze będzie oszczędniejszy, szczególnie w mieście. Na trasie wszytko zależy od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Fiat mocno wchodzi w rynek i dlatego prowadzi przyjazną politykę cenową w stosunku do klienta. Promocje, rabaty, atrakcyjne kredyty. Zmierzam do tego, że tak udany samochód jest tańszy od konkurencji, czyli za dobry wyrób płacimy mniej. I tak powinno być.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d