Układ hamulcowy
: Jedno hamowanie z prędkości 140km/h do zera i hamulce puchną. Za małe fabryczne tarcze
4,0
Całokształt
Auto jest dobre. Przede wszystkim trzeba zacząć od tego, że auto jest dosyć tanie utrzymaniu pod warunkiem że mamy LPG (średnie spalanie po mieście w moim przypadku ~12l). Dobrze wyposażone względem konkurencji w tym budżecie. Naprawdę dobre samochody.
Wrażenia
5,0
Silnik
70tys bez żadnej awarii. Prosty silnik, lubi dobre LPG, bezproblemowy. Wymieniać olej na czas i wszystko działa dobrze.
3,0
Skrzynia biegów
Słynne m32 oplowskiej produkcji. Skrzynia wymagała wymiana łożysk przy przebiegu 150tysiecy. Po wymianie wszystko działało ok. Długa wajcha zmiany biegów nie dawała pełnej satysfakcji z użytkowania.
3,0
Układ jezdny
To jest Fiat. Z tylnej części zawieszenia belka, po przesiadce z audi do Fiata, kosmiczny przeskok na minus jeśli chodzi o komfort jazdy. Układ jezdny dosyć precyzyjny, ale komfort zawieszenia zdecydowanie pozostawia trochę do życzenia.
4,0
Karoseria
Trzeba zabezpieczyć antykorozyjnie, żeby nie było nieprzyjemności
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra.
4,0
Ergonomia
W wersji Sport siedzenia całkiem wygodne. Tylko cholernie niski podłokietnik
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W klimatyzacji automatycznej legendarne aktywatory lubią paść po kilkunastu latach. Wymiana ok 2k zł.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompaktowe auto jest okej
3,0
Wyciszenie
Bez szału, na autostradach przy prędkości 140km/h mogłoby być ciszej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj naprawdę nie ma się do czego doczepić, części stosunkowo tanie
4,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko wybrać inne auto w tym budżecie które jest dosyć tanie w utrzymaniu, w miarę bezawaryjne i dosyć młode w porównaniu do konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem żadnych drobnych usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dużych również ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
[l/100km]