Karoseria
: Przepiękna linia karoserii,bardzo gustowne dodatki sportowe,piękne felgi 17-tki.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomita elastyczność.\"Zbiera\" się nawet z 6 biegu.Wyczuwalny moment pracy turbiny ale to sama przyjemność.....
Mam od początku instalację gazową Tartarini.Jest znakomicie wyregulowana i trudno wyczuć czy jedziesz na benzynie czy na gazie
3,0
Skrzynia biegów
No niestety nie najlepiej....2 bieg wchodzi z trudem i czasami mam wrażenie że zaraz zacznie zgrzytać.Do reszty sie przyzwyczaiłem ale miałem okazję jedźdić parę dni bravo z dieslem i tam jest skrzynia inna ale biegi wchodza mięciutko i bez problemów..czyli można-dlaczego n ie w 150?
4,0
Układ jezdny
żadnych uwag - m0oże tylko głosna praca zawieszenia ale myslę że to z powodu jego większej twardości .
Komfort
3,0
Widoczność
niestey do tyłu koszmar .reszta jak we wspólczesnych autach.
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką.fotele dość wąskie ale wygodne-niestey czasami stuka fotel kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zstrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca wystarczająco - trochę brakuje na nogi z tyłu ale to kosztem bagażnika
3,0
Wyciszenie
jednak jest głośno...silnik słychać wyraźnie opony teź.Mimo bardzo pieknej i opływoej karoserii
szum wiatru dociera mocno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na te osiągi bardzo dobrze.Przgląd dopiero za 18 tys ale chyba w granicach 560 zl z materiałami
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
stukał pedał sprzęgła i wydech na wybojach.Wymieniono tuleje i zawieszki gumowe -problem zniknął.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
[l/100km]