Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Morro, 17 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mały a Szybki wariat :)
5,0
Całokształt
Samochody na F i Fiaty i Fordy .... Poprostu Fiat Bravo to sposób na przelamanie tej opinii i poprawe klopotów Turyńskiej kompani samochodowej. W swojej klasie auto z górnej półki
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cicha praca. Na luzie tego silnika nie słychać. Elastyczny na 6 tez przyspiesza
4,0
Skrzynia biegów
Synchronizacja ok w góre. Przy redukcji z 5 i z 6 ki trzeba przyzwyczaic sie do precyzyjnego wybierania połozenia gałki zeby wrzucić to co sie chce a nie 3 ke
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma sie drogi w zakętach auto jest stabilne. Wada nasze drogi !!! W koleinach na szerokich oponach trzeba czasem mocno walczyć.
Komfort
4,0
Widoczność
W przód fantastycznie. Lusterka boczne fantastyczne. Do tylu trzeb asie przyzwyczaic i wyczuć. Zatoczka robi trudności dopuki sie nie nauczymy wyczuwac odległosci. Inaczej pozostaje System ostrzegania.
4,0
Ergonomia
Z tylu nie jeżdzilem. Z przodu Siedzenie pasazera za ubogo wyposazone. Kierowca ma wszystko co trzeba pod ręką. Zestaw Blue & Me Fantastycznie pomaga z obsługą telefonu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja super dziala u mnie automatyczna dwustrefowa. Boczne nawiewy w slupkach na lusterka 5+. Chłodzenia niesprawdzilem bo auto mam od listopada. Szyba przednia szybko jest ogrzewana. Wciskamy tylko przycisk maxymalny nawiew na przednią szybe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak kogoś przewioze zTyłu i bedzie sie skarzył to dam 4 :) Z przodu jest gdzie nogi wyciagnąć :) Podlokietnik dla kierowcy miedzy siedzeniami a takze półeczka w drzwiach kierowcy usytylowana tak zeby łokiec odpoczywał. Usytulowanie środkowej czesci deski rozdzielczej w stronę kierowcy od razu mówi kto tu rządzi.
4,0
Wyciszenie
Samochód w środku jak i na zewnatrz pracuje bardzo cicho. Narazie nic nie skrzypi z plastików oby tak do konca.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do zuzycia to zamało przejechalem zeby opinia była relatywna. Mój styl jazdy jest dynamiczny dlatego średnia obecnie 10.4 , ale to głownie w Warszawskich korkach. Na trasie 6.8. JAk sie chce to mozna zejsc naprawde nisko. hamowanie silnikiem i jazda na 2500 obrotów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moja wersia Tour de Pologne. Z wyposazeniem dodatkowym i z obniżkami w cenie auta super. Podobnie wyposazony Leonik czy Golf V to wiecej 20 000 nie wiem jak po rabatach, ale VW takich nie daje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory brak. Zawiudl tylko Dealer nie wsadzili mi dywaników i gaśnicy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory Brak i niech juz tak zostanie....

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d