Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

KvM, 17 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Samochód trzyma się drogi bardzo dobrze. Na jeździe próbnej jeździłem wersją 120KM JTD i auto jeździło słabo. Nie wiem na ile jest to kwestia mniejszej masy silnika (prawie 100kg), innych nastaw zawieszenia, układu ESP, ale Bravo z silnikiem 1,4 150KM jeździ bardzo dobrze. Subiektywnie lepiej nawet niż ford focus. Świetnie działa ASR, nie przymula silnika, utrzymuje koła na granicy poślizgu pozwalając na dynamiczne przyspieszanie nawet na mokrej nawierzchni. Brawo FIAT
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : nie działająca regulacja świateł
5,0
Całokształt
Fantastyczny samochód za małe pieniądze. Jak dotąd nie byłem tak zadowolony z żadnego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cóż więcej chcieć, znakomite przyspieszenie, dobra elastyczność, niskie zużycie paliwa - ideał.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie skrzynia działa dobrze, jednak ma pewne mankamenty. Moim zdaniem źle zestopniowane 5 i 6 bieg, redukcja z 6stki na trójkę jest kłopotliwa.
5,0
Układ jezdny
Fiat z tym silnikiem jeździ doskonale. ESP i ASR robią dobrą robotę. Do tego zawieszenie nie jest twarde, nie męczy na dłuższej trasie
Komfort
3,0
Widoczność
Bez rewelacji, trzeba się przyzwyczaić do ograniczonej widoczności szczególnie z tyłu
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu oprócz dwóch niuansów. 1 kiepska widoczność prędkościomierza. 2 blue and me potrafi zmienić tryb współpracy z moim SE co skutkuje koniecznością ponownego rejestrowania telefonu. Świetnie działa AQS,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie nie można narzekać aczkolwiek klimatyzacja nieco głupieje gdy temperatura na zewnątrz niewiele różni się od tej w środku auta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez szaleństw, ale też nie ma na co narzekać.
5,0
Wyciszenie
Jest na prawdę cicho. Silnika nie słychać na postoju w ogóle
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy co 30 tys km spalanie zaskakująco niskie przy normalnej jeździe.
5,0
Stosunek jakość/cena
REWELACJA. Niestety Fiat to zauważył i nieco podniósł ceny. Mnie ten samochód wyszedł taniej niż Kia Ceed z porównywalnym wyposażeniem, choć sporo słabszym silnikiem. We fiacie można dostać nawet do 11% (zależnie od wersji) rabatu od ceny w cenniku w Kia nie dają nic
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie działała prawidłowo automatyczna regulacja świateł (xenony) - od nowości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d